Sales Effect of Advertising

Definitie Sales Effect of Advertising

Eficienta unui anunt sau campanii de advertising in ridicare vanzarilor unui produs, in general greu de masurat deoarece vanzarile pot fi influentate de alti factori decat advertisingul, cum ar fi pretul produsului, celelalte caracteristici ale sale, disponibilitatea sa si actiunile competitorilor. Vezi Advertising Effectiveness

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Sales Effect of Advertising? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Sales Effect of Advertising.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Sales Effect of Advertising. Definitiile termenilor despre Sales Effect of Advertising cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Sales Effect of Advertising, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Sales Effect of Advertising.