Sales Promotion-to-Sales Ratio

Definitie Sales Promotion-to-Sales Ratio

O masura de control in marketing folosita pentru a determina daca suma cheltuita pe promotii a fost excesiva, suma cheltuita pe promotii pe o perioada data este exprimata ca procentaj al profitului intreg de pe aceeasi perioada

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Sales Promotion-to-Sales Ratio? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Sales Promotion-to-Sales Ratio.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Sales Promotion-to-Sales Ratio. Definitiile termenilor despre Sales Promotion-to-Sales Ratio cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Sales Promotion-to-Sales Ratio, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Sales Promotion-to-Sales Ratio.