Seminarii de weekend pentru Dezvoltarea personalului din organizatia Dumneavoastra

Brasov - 17 februarie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

In cadrul seminariilor Dezvoltarea personalului din organizatia Dumneavoastra, BRUMM Consult va prezinta solutii pentru dezvoltarea si eficientizarea activitatilor firmei.

Seminariile au loc in weekend-urile lunii Martie 2006, intre orele 09.00 – 17.00, la International Trade Center (Brasov – Bd. Al. Vlahuta nr. 10, etaj I) – Sala de curs.

Va invitam sa participati la urmatoarele seminarii :
Managementul logisticii si al supply chain 04 – 05 Martie 2006 (inscriere pana la 01 Martie);
Gestionarea conflictelor in organizatie 11 – 12 Martie 2006 (inscriere pana la 08 Martie);
Negocierea in vanzari 18 - 19 Martie 2006 (inscriere pana la 15 Martie);
Managementul stocurilor 25 – 26 Martie 2006 (inscriere pana la 22 Martie).

BRUMM Consult a reluat seria activitatilor organizate in sistem deschis - Dezvoltarea personalului din organizatia Dumneavoastra.
Pentru luna Martie 2006 va invitam la urmatoarele seminarii:

Managementul logisticii si al supply chain 04 – 05 Martie 2006, cu tematica: Introducere in logistica, Logistica in sistemul organizational, Logistica si serviciul, Logistica si relatia acesteia cu marketing-ul, De la logistica la supply chain, Supply chain management, Metode si instrumente de analiza pentru implementarea si optimizarea supply chain-ului, Resurse umane in supply chain, Outsourcing, Indicatori de performanta in logistica.

Gestionarea conflictelor in organizatie 11 – 12 Martie 2006, cu tematica: Conflicte organizationale, Obiective si ideologii, Tipuri de conflicte, Managementul conflictelor, Strategii de abordare a unui conflict, Conflicte pe termen scurt/conflicte pe termen lung, Identificarea surselor de conflict, Implementarea strategiilor, Stiluri personale de abordare a conflictelor, Cresterea eficientei in abordarea conflictelor, Cinci metode de baza pentru a rezolva conflictele, Conflictele si comunicarea.

Negocierea in vanzari 18 - 19 Martie 2006, cu tematica: Pledoarie pentru performanta in negociere, Reguli de baza in procesul de negociere, Calitatile unui bun negociator, Etapele negocierii, Stiluri de negociere, Jocuri utilizate de negociatori, Tehnici si tactici de negociere, Tipuri de negociere, Portrete comportamentale, Atitudinea asertiva in procesul de negociere, Matricea negocierii in vanzari, Greseli frecvente in procesul de negociere.

Managementul stocurilor 25 – 26 Martie 2006, cu tematica: Natura si scopul managementului stocurilor, Influente externe asupra managementului stocurilor, Aprovizionarea/achizitia – centru de profit, Planul de aprovizionare, Gestiunea operativa, Lead timeul in managementul stocurilor, Gestiunea stocurilor la furnizori, Analiza stocurilor si costurilor asociate, Controlul rezervelor, Metode de gestiune a stocurilor, Indicatori de performanta, Tehnici de optimizare stocuri.

Despre SC BRUMM Consult SRL

Misiunea BRUMM Consult – Sa contribuim acum si in viitor la dezvoltarea si consolidarea pietei serviciilor de consultanta si training din Romania, pe baze solide, profitabile si de performanta.

Portofoliul de servicii BRUMM Consult: Consultanta (Management si dezvoltare organizationala, Resurse umane, Finantari), Training (Management si dezvoltarea afacerii, Resurse umane, Financiar, Marketing si vanzari, Team building - in-door sau out-door, Assessment center), Professional coaching (Coaching Executiv si Organizational, Business Coaching, Personal Coaching, Coaching in cariera si tranzitii).

Proiecte derulate in domeniul resurselor umane:
Pro Job – Centrul de consiliere, formare profesionala si medierea muncii Ianuarie – Septembrie 2003; proiect finantat de Uniunea Europeana prin Programul Phare RICOP – Componenta ‘Masuri active de ocupoare a fortei de munca’.

Vreau sa am succes! Martie – Mai 2005 ; program de dezvoltare in comunicare, lucru in echipa si leadership pentru tineri din invatamantul preuniversitar – desfasurat in parteneriat cu Fundatia Mondo Humanae in sistem de voluntariat, in licee si colegii din Brasov.

O Sansa pentru Cariera Iunie – Decembrie 2005; proiect finantat din fondurile bugetului asigurarilor pentru somaj in vederea finantarii serviciilor de consultanta si asistenta pentru inceperea unei activitati independente sau pentru initierea unei afaceri.

Clienti: Metro Cash&Carry Romania, Brauunion Romania Bucuresti, SNP Petrom SA – Sucursalele Judetene PECO, Bella Romania Bucuresti, Perfect Renaissance Timisoara, Austral Office Supplies, Quadrant Amroq Beverage – Pepsi, Kuffner Romania Bucuresti, Amann Romania Brasov, International Trade Center Brasov, Radacini Bucuresti, Wild Romania Import Export Bucuresti, Antrax Distribution Group Brasov, Milcraft Trading Tg. Mures, Casa Auto Brasov, ARC Brasov si ARC Electronic Brasov, Global Pharmaceuticals Romania, Iassyfarm SA Iasi, Amco Advertising Brasov, Medica Bacau, Aesculap Tg. Mures, Knoxcris Serv Brasov, Elecon Brasov, RBM Brescia Italia SA Brasov, Farmacom Brasov, Canam Steel Romania, Daas Impex Ploiesti, Cambric Consulting, Vioson Brasov, Agrirom Arad, Prodlacta Brasov, RTC Holding Bucuresti, Auto Italia (pentru Auto Brescia Brasov), Beltart Brasov, Agentia Nationala pentru Resurse Minerale, General PYT Brasov, Tipotex Brasov, Temad Co, Optimed Brasov, Dekofilm Brasov, Primex Import Export Sfantu Gheorghe.

Pentru informatii si inscrieri:
BRUMM Consult
Mihaela Cotojman
Manager Coordonator
B-dul Al. Vlahuta nr. 10, etaj I, birouri G4
Tel./fax: 0268 324399

office@brumm.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-brumm-consult-srl/seminarii-de-weekend-pentru-dezvoltarea-personalului-din-organizatia-dumneavoastra