22.000 de articole pentru managementul reputaţiei, într-un instrument online unic în România

BUCURESTI - 5 martie 2007

Comunicat tip General in IT&C

Companiile din industria IT au la dispoziţie o bază de date de peste 22.000 de articole, interviuri, advertoriale şi machete, care pot fi transformate automat în grafice şi rapoarte pentru măsurarea reputaţiei şi evoluţiei imaginii unei companii sau a competiţiei.

Singurul instrument din România pentru managementul reputaţiei accesibil online, PR Plus, pune la dispoziţia abonaţilor săi această bază de date, care pot fi interpretate prin intermediul unor grafice calitative şi analize generate de clienţi, online, prin câteva click-uri. PR Plus monitorizează 40 de publicaţii şi are referiri la peste 50 de jurnalişti.

Datorită interfeţei online, utilizatorii PR Plus pot accesa 24/24h o bază de date actualizată zilnic prin monitorizarea noilor apariţii. Accesând www.prplus.ro, clienţii PR Plus pot genera automat nouă tipuri de grafice şi şapte categorii de rapoarte, care le oferă o imagine riguroasă a evoluţiei imaginii propriei companii sau a competiţiei, în intervalul de timp ales.

Un serviciu suplimentar al PR Plus este furnizarea unei alerte zilnice prin e-mail, cu cele mai recente informaţii referitoare la compania sau companiile de care clientul este interesat.

'PR Plus este un produs pe care echipa Headline l-a conceput pentru a servi clienţilor săi din domeniul IT&C la realizarea unei analize clare şi edificatoare asupra apariţiilor acestora în presă. Conceptul PR Plus a pornit de la nevoia departamentelor de PR si Marketing din cadrul companiilor de a accesa nu doar o bază de date actualizată permanent, cât şi o interfaţă ce poate genera rapoarte şi analize care să reflecte imaginea companiei din mass-media scrise. Produsul este unic în România şi aduce un plus de valoare în practica relaţiilor publice.', a declarat Ana Bărbulescu, product manager PR Plus.

Despre SC Headline RO

Despre Headline:
Compania Headline este o agenţie de training şi consultanţă formată din o echipă dinamică de consultanţi seniori, cu experienţă în management, marketing, journalism şi training. Domeniile principale de activitate sunt: consultanţă şi training în management, relaţii publice, marketing strategic, monitorizare presă, cu accent pe managementul reputatiei. Misiunea Headline este să înţeleagă obiectivele şi interesele clientului şi să-l ajute să crească propria afacere prin soluţii creative şi strategice, într-un parteneriat pe termen lung, bazat pe încredere şi loialitate.


Pentru informaţii şi detalii suplimentare, persoana de contact este Ana Bărbulescu, tel: 021-411.64.02
ana.barbulescu@headline.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-headline-ro/22-000-de-articole-pentru-managementul-reputatiei-intr-un-instrument-online-unic-in-romania