ROPLASTO WINDOW CENTER - Firma exporta 60% din productie

Botosani - 7 noiembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Constructii

La inceputul acestui an, compania Hidroplasto a reluat productia de tamplarie din PVC, prin subsidiara sa, Roplasto Window Center. Hidroplasto este membra a holdingului Besagroup - Germania, din care face parte si producatorul de profile din PVC Roplasto, care este unicul furnizor al companiei Roplasto Window Center. Roplasto - Germania a fost infiintata in anul 1955, iar in prezent deruleaza procese de productie in fabrica din Bergisch Gladbach si promoveaza o gama complexa de produse destinate executiei de ferestre din PVC.

Detaliati activitatile de productie si distributie derulate in cadrul firmei.-Activitatea proprie de productie este monitorizata permanent de ingineri din cadrul Roplasto, acestia impunand respectarea unor standarde stricte de calitate. In procesul de executie utilizam exclusiv profile PVC din seria 7001, cu trei pana la opt camere de izolare. Ferestrele si usile se incadreaza in clasa energetica A si au un design diversificat. Momentan, exploatam capacitatea de productie in proportie de 7% si efectuam livrari atat la nivel zonal(prin intermediul showroom-urilor proprii), cat si national, printr-o retea de dealeri autorizati. De asemenea, efectuam operatiuni de export in Italia, Spania si, mai ales, in Germania, ponderea activitatilor de acest tip fiind de 60% din productie.-Care au fost obiectivele strategiei proprii pentru dezvoltare? -Dintre investitiile pe care le avem in plan pe termen scurt, am putea mentiona constructia unei fabrici de granule din PVC, cu o suprafata de 1.257 mp. Lucrarile au fost deja demarate si preconizam ca vor fi definitivate pana la finele lunii noiembrie a.c. Alt obiectiv important inclus in strategia pentru dezvoltare pe care o vom aplica pana la sfarsitul anului 2012 consta in preluarea, de catre Roplasto Window Center, a afacerilor subsidiarei Hidroplasto, in proportie de peste 65%. In centrul preocuparilor permanente ale tuturor angajatilor companiei se situeaza un concept de dezvoltare durabila, politica de calitate abordata fiind orientata, in acelasi timp, catre clienti, furnizori, proprietari, angajati, mediu si comunitate.-Cum au evoluat veniturile companiei in ultimul timp?-In primul semestru din 2012 am inregistrat o sporire a vanzarilor cu 17% fata de perioada similara a anului trecut. Pe fondul acestei evolutii, pentru finalul exercitiului financiar in curs estimam obtinerea unei cresteri de 40% a cifrei de afaceri fata de 2011, cand am consemnat vanzari in valoare de 3,4 milioane de lei. Pentru 2013 estimam ca incasarile grupului in Romania vor atinge pragul de 15,2 milioane de lei, aceasta majorare fiind sustinuta de inaugurarea fabricii de granule PVC si de contractele deja incheiate.-Prezentati principalele caracteristici ale pietei de profil.

-In acest moment, piata autohtona a constructiilor – care traseaza evolutia bransei de ferestre - se defineste clar prin cerintele tot mai variate, optimizarea costurilor de productiesi nevoia de solutii bazate pe eficientasi calitate. Majoritatea proiectelor ce se desfasoara in Romania au la baza fonduri europene, iar regulile in alegerea furnizorilor devin tot mai stricte. Spre deosebire de piata interna, cele externe se caracterizeaza prin aprecierea unui produs superior calitativ, pe cand in Romania cu cat un sortiment este mai ieftin, cu atat cererea de cumparare devine mai mare. Consideram ca in momentul in care beneficiarii se vor axa pe calitate, acesta va fi un semn ca tara noastra doreste sa se dezvolte prin puterea lucrului bine facut, prin calitatea lucrarilor si, mai ales, prin durabilitate.

Despre HIDROPLASTO

ROPLASTO înseamnă parteneriat.

Întreprinderea noastră a fost promovată mereu, împreună cu partenerii săi, de către conceptul parteneriatului. Nu este de mirare că mulţi clienţi sunt fideli companiei ROPLASTO de peste 30 de ani. Aceştia se bazează pe valori precum soliditatea, fiabilitatea şi experienţa. La baza succesului comun se află comerţul predictiv, desfăşurat în spirit întreprinzător. ROPLASTO face totul pentru a derula şi pe viitor afaceri profitabile. Vă puteţi baza pe acest fapt.

Orientarea către clienţi constituie etalonul pentru toate activităţile desfăşurate.

Cheia succesului constă în contactul permanent intensiv pe care-l întreţinem cu clienţii noştri. Ideile şi sugestiile cu privire la perfecţionarea produselor noastre provin în multe cazuri de la persoanele care achiziţionează şi prelucrează aceste produse. În acest proces nu contează dimensiunea întreprinderii partenere. Colaborăm în egală măsură atât cu întreprinderi mari, cât şi cu unităţi mijlocii sau mici, pentru a dezvolta în continuare structura sănătoasă şi permanent stabilă a reţelei de clienţi. Dacă clienţilor noştri le merge bine, atunci profităm şi noi din această bunăstare şi viceversa. Prin consultanţă personală şi service competent instituim parteneriate pe termen lung ce funcţionează cu succes, acolo unde alţii renunţă. Şi aceasta fără proceduri decizionale lungi.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-hidroplasto-srl/roplasto-window-center-firma-exporta-60-din-productie