SECOND DAY FOR CUSTOMER CARE - 09 MAI 2008

BUCURESTI - 7 aprilie 2008

Comunicat tip General in Educatie / Cultura

SECOND DAY FOR CUSTOMER CARE

SECOND DAY FOR CUSTOMER CARE

Bucuresti – 09 Mai

Obiectivele cursului:

Agenda cursului Customer Care:

1.Customer Care - introducere
2.Sa intelegem clientii – dorinte, nevoi si asteptari
3.Tipuri de clienti si modele de comportament
4.Controlul emotiilor
5.Comunicarea – verbala si nonverbala
6.Comunicarea scrisa
7.Ascultarea activa
8.Rezolvarea plangerilor
9.Solutionarea conflictelor
10.Clienti dificili


Ne adresam tuturor persoanelor care, prin activitatea pe care o desfasoara, interactioneaza cu clienti interni sau externi

Trainer: Diana Stefanescu


Vineri 09 mai
- 09.00 - 11:00 - program de training
- 11:00 - 11:15 - coffee break
- 11:15 - 13:00 - program de training
- 13:00 - 14:00 - pauza
- 14:00 - 15:30 - program de training
- 15:30 - 15:45 -coffee break
- 15:45 - 17:00 - program de training



Investitie

Pretul este de 139 euro fara TVA pentru o persoana.
Pentru grupuri mai mari de 3 persoane se acorda o reducere de 10%.
Investitia dumneavoastra include:

* activitatea de training;
* materialele de lucru;
* certificat de participare pentru fiecare participant;
* coffee-break

Pentru inscrieri si detalii suplimentare va stam cu placere la dispozitie.

Despre SC NAVIGATOR CONSULT SRL

Navigator Consult este o prezenta in coaching si training din 2003, cu programe livrate cu succes in industrii ca telecom, automobile, financiar-bancar si bunuri de larg consum. Modul de lucru aduce noutate prin implicarea participantilor si dezbaterea unor teme ancorate in realitatile mediului de afaceri local.
Navigator Consult va sprijina in indeplinirea telurilor profesionale si a aspiratiilor personale si in realizarea strategiilor de lucru pe cai profitabile intr-un mediu deschis, motivant si cu entuziasm.
Va invitam la SECOND DAY FOR CUSTOMER CARE

Diana vine cu o experienta directa in relatiile cu clientii dobandita in companii de servicii si este interesata sa impartaseasca experienta si ideile cu aplicabilitate imediata.
Ca trainer este deschisa sa lucreze cu participantii in directia imbunatatirii abilitatilor de lucru si relationare a acestora. Interesele sale sunt in zone ca relatii cu clientii, vanzari, management.

Telefon: 0724.072.764
Diana Stefanescu

office@navigatorconsult.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-navigator-consult-srl/second-day-for-customer-care-09-mai-2008