CURS MANAGEMENTUL AFACERILOR - autorizat Min.Muncii, Min.Educatiei si CNFPA

BUCURESTI - 17 mai 2010

Comunicat tip General in Afaceri

Va invitam sa participati impreuna cu colegii dumneavoastra la cursul nostru de MANAGEMENTUL AFACERILOR autorizat Min.Muncii si CNFPA care va avea prima sesiune in acest weekend.

Mentionam ca acest curs va fi total diferit de restul cursurilor de pe piata, va avea o alta forma, va fi practic, interactiv si va va influenta modul în care faceti afaceri pentru firmele la care lucrati.

Puteti fi de acord cu trainerul sau puteti contesta cu vehementa ceea ce are de spus, dar – indiferent de optiunea dumneavoastra – veti avea parte de o experienta stimulativa.

Speram, de asemenea, ca veti fi captivati si inspirati de ceea ce urmeaza sa auziti si ca veti avea enorm de castigat prin participarea la acest curs.

Va prezentam mai jos tematica cursului.

CURS MANAGEMENTUL AFACERILOR, organizat la sediul nostru din Bucuresti in perioada 22 – 23 mai 2010, incepand cu ora 10.00

Scopul cursului: - prezentarea modalitatilor de gestionare si rezolvare mai eficienta a situatiilor dificile din cadrul companiei.

Beneficii: - la finalul training-ului participantii vor sti:

§ sa identifice tipul si etapele planificarii muncii, astfel incat sa optimizeze procesele de luare a deciziilor, rezolvarea problemelor si gestionarea timpului.

§ sa identifice si aplice fazele de dezvoltare a unei echipe de lucru, implementand practicile eficiente de leadership si motivatie in gestionarea relatiilor, promovand dinamizarea si responsabilizarea.

Metode folosite:

§ Curs deschis

§ Studii de caz si exemple practice

§ Metode experientiale

§ Joc de rol

§ Feed-back personalizat

Training-ul este interactiv, partea practicã reprezentând 70% din timpul cursului.

Continutul cursului:

§ Sarcini de specialitate / sarcini de conducere

§ Evaluarea comportamentului de conducator

§ Comportament de conducere

§ Leadership si Sarcini ce revin Leadership

§ Leader-ul ca si Coach

§ Cele 5 principii etice de baza

§ Caracterisiticile muncii in echipa

§ Masuri utilizate in formarea echipei

§ Cultura echipei – sarcinile membrilor echipei

§ Fazele formarii echipei

§ Diferitele roluri in cadrul echipei

§ Motivatia in echipa si Solutionarea conflictelor in echipa

Numar participanti: 10 - 15 persoane

Durata cursului: - 2 zile.

Locul de desfasurare:- Str.Calea Mosilor, nr.124, ap.2, sector 2 (Armeneasca)

Taxa cursului: 500 lei / cursant + 50 lei taxa examen/ cursant

sunt incluse:

§ coffe breaks (apa, cafea, patiserie)

§ suportul de curs, materialele necesare

§ diploma de perfectionare emisa de Min.Muncii si CNFPA

Acte necesare inscrierii:
- copie dupa CI, Certificat de nastere, certificat casatorie, diploma de studii ( bacalaureat sau adeverinta facultate)

Suma va fi achita in lei in contul Ram – Info Serv, astfel:

S.C. RAM – INFO SERV S.R.L,

CIF – RO 8423588, Reg.Com. J40 / 3849 / 1996

CONT – RO20BRDE441SV19782394410

Banca – BRD, Agentia Unirii

sau direct la sediul firmei.


MODALITATI DE INSCRIERE:

Trimiteti-ne copie dupa Ordinul de Plata, ce reprezinta achitarea taxei de participare, alegand una dintre variantele de mai jos:

Prin fax:
021-311.63.03, 031- 805 33 39

Prin email:
office@raminfo.ro ; ris_srl@yahoo.com






Despre SC RAM-INFO SERV SRL

Locul de desfasurare al cursurilor: Str. Calea Mosilor nr. 124, et. 1, ap. 2, sector 2, Bucuresti (Armeneasca - in spatele Bursei de Valori Bucuresti).

Inscrieri: L - V (10.00 - 20.00)

Tarif: intre 250 si 600 lei - in functie de curs (modul).

Modalitati de plata: posibil in rate - prima rata in valoare de minim 200 lei in momentul inscrierii

021-311.63.03, 031- 805 33 39; 0722675316
office@raminfo.ro, ris_srl@yahoo.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-ram-info-serv-srl/curs-managementul-afacerilor-autorizat-min-muncii-min-educatiei-si-cnfpa