Piata produselor de ingrijire personala se imbogateste cu un nou brand

Arad - 10 martie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Piata romaneasca a produselor de ingrijire personala ( sapun, gel de dus, creme, sampon, balsam de par, produse de hairstyle, produse pentru barbierit etc) are o valoare de 650 milioane de euro anual. Conform datelor Euromonitor, un roman cheltuie in medie 30 euro anual pentru achizitionarea de produse de ingrijire personala, adica 2,5 euro lunar.

Piata produselor de ingrijire personala se imbogateste cu un nou brand

Daca facem o comparatie cu alte tari din Europa Centrala si de Est, in Romania consumul de produse de ingrijire personala este mic: in Ungaria, o tara cu o populatie de 10 milioane, piata produselor de ingrijire personala are o valoare de 700 milioane de euro iar in Polonia, care are o populatie de 38 milioane locuitori, aceasta piata are o valoare de 2720 milioane. Daca ne raportam la aceste tari, in Romania consumul este de doua ori mai mic iar decalajul creste daca ne raportam la tari precum Franta, unde o persoana cheltuie in medie 200 euro anual pentru achizitionarea acestui tip de produse.

Cu toate acestea, Romania este o tara tentanta pentru producatorii articolelor de ingrijire personala datorita potentialului existent si ritmului de dezvoltare al acestei pietei care creste in fiecare an cu aproximativ 10%. Acesta este unul dintre factorii care au motivat compania Safilar sa lanseze pe piata FMCG din Romania produsele de ingrijire personala Genera, bogate in extracte vegetale active.

Produsele Genera sunt prezente de cativa ani pe piata romaneasca, dar pana acum au fost disponibile preponderent in farmacii. Avand produse care se bucura de aprecierea consumatorilor romani cat si a celor din majoritatea tarilor din Europa Centrala si de Est, producatorul italian Fairness a dorit o distributie mai cuprinzatoare in Romania, prin care Genera sa fie mai aproape de consumatori. Astfel a fost demarat parteneriatul cu Safilar, o companie cu distributie la nivel national care urmeaza sa importe, sa promoveze si sa distribuie brandul Genera atat in magazinele de tip hyper/supermarket si cash&carry cat si in locatiile comertului traditional.

Gama Genera cuprinde in acest moment sapun lichid cu glicerina, crema regeneratoare de par si gel pentru igiena intima. “Unul dintre factorii decisivi in alegerea acestor categorii de produse a fost ritmul lor mare de crestere: piata sapunului lichid are un ritm anual de crestere de 30% iar cea a tratamentelor de par are un ritm de crestere de 130%. Aducem produse din categorii care, desi sunt minore in prezent, vor fi preferate de consumatori in viitor datorita faptului ca ofera ingrijire superioara”, declara Mihaela Popa, PR Manager Safilar.

Sapunul lichid cu glicerina Genera este disponibil in patru variante: Neutru, Mosc Alb, Aloe Vera si Antibacterian. Crema regeneratoare de par Genera este disponibila in trei variante: Ulei de orez & unt de karite, Extracte vegetale si Ulei de cocos. Gelul pentru igiena intima Genera este disponibil in doua variante: Musetel si Aloe vera & galbenele.

Despre SC Safilar SA

Safilar este o companie care importa, promoveaza si distribuie in Romania branduri din categoria bunurilor de larg consum (FMCG). Safilar este in prezent reprezentantul pentru Romania al brandurilor Humydry, Ambi Pur, Kiwi, Maxi Lux, Frisbi si Sensitive, branduri care ocupa pozitii de top pe pietele pe care activeaza.
Mihaela Popa
PR Manager
Safilar
0257206505

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-safilar-sa/piata-produselor-de-ingrijire-personala-se-imbogateste-cu-un-nou-brand