Curs acreditat ACHIZITII PUBLICE, 29-31 octombrie 2012

BUCURESTI - 18 octombrie 2012

Comunicat tip General in Afaceri, Educatie / Cultura, HR


Punctul forte al cursului de achiziţii publice organizat de Schultz Consulting este acela că, pe lângă abilităţile de a folosi proceduri şi instrumente în achiziţii publice, participanţii îşi vor dezvolta abilităţile de a redacta criterii pentru evaluarea ofertei tehnice.

Trainerul cursului va fi dl. Marius Donţu – Director General Schultz Consulting.

 

În urma absolvirii acestui curs, participanţii vor primi un Certificat de „Expert Achizitii Publice” recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei şi Consiliul Naţional de Formare Profesională a Adulţilor.

Certificatul vă recunoaşte competenţele necesare practicării meseriei de Expert Achizitii Publice - cod COR 214946.

 

 

Scop: Dezvoltarea competenţelor de Expert Achizitii Publice.

Obiectivele cursului

La finalul programului de formare profesionala, fiecare participant va avea capacitatea

de a:

folosi corect terminologia de specialitate;descrie domeniile de aplicare a achiziţiilor publice;selecta legislaţia aplicabilă fiecărei achiziţii;realiza o planificare anuala de achiziţii publice;proiecta procedura de implementare;elabora documentaţia de specialitate;participa la derularea procedurilor de achiziţii;oferi consultantă de specialitate.

BENEFICII:

1. Participanţii beneficiază de un serviciu marca Schultz Consulting, o companie serioasă şi credibilă pe piaţa furnizorilor de training, cu experienţă în realizarea standardelor ocupationale în proiecte finanţate de Uniunea Europeană.

2. Curs interactiv axat pe probleme practice şi instrumente eficiente la standarde de excelenţă.

3.  Competenţe dobândite într-o atmosferă plăcută şi relaxată la un preţ corect

4.  Participantul va fi pus în situaţia de a găsi soluţii la probleme reale româneşti.

5. Participanţii au şansa să interacţioneze cu un Trainer cu o vastă experienţă practică în diferite domenii, care va împărtăşi câteva soluţii pentru situaţii dificile.

6.  Participanţii vor primi suport de curs şi fise de lucru pentru aplicaţii.

7. Participanţii se vor consulta cu trainerul în vederea realizării lucrării practice pentru examenul de absolvire.

8. Participanţii vor beneficia de 2 pauze de cafea/zi şi masa de prânz.

 

 

TEMATICA:

 

1.   Introducere in tematica achizitiilor publice:

     Descrierea ocupaţiei;

     Definirea domeniului;

     Principii generale;

     Definirea şi explicitarea termenilor de specialitate.

 

2.   Descrierea domeniilor de aplicare a achizitiilor publice:

     Autorităţile contractante;

     Domeniile de aplicare şi excepţiile.

 

      3. Selectarea legislatiei aplicabile:

     Identificarea activităţilor de investiţii şi achiziţii specifice instituţiei;

     Legislatia română în vigoare privind achiziţiile publice;

     Identificarea şi analizarea legislatiei aplicabile, în corelaţie cu domeniul de   

      activitate al instituţiei şi tipul activitaţilor.

 

      4. Planificarea anuală a achizitiilor:

       Stabilirea nevoilor de investiţii şi achiziţii ale institutiei;

        Analiza şi prioritizarea nevoilor;

        Elaborarea calendarului de achiziţii;

        Estimarea valorii contractelor.

 

      5. Proiectarea procedurii de implementare:

       Impactul activităţilor specifice de achiziţii asupra departamentelor instituţiei;

       Principiile şi criteriile care stau la baza atribuirii;

       Procedurile de atribuire a contractului de achiziţie publică: licitaţie deschisă,    licitaţie restransă, dialogul competitiv, negocierea cu/fără publicare prealabila a unui anunţ de participare, cererea de oferte, concursul de soluţii, acordul cadru, sistemul de achiziţie dinamic, licitaţia electronică.

 

 

       Sistemul electronic de achiziţii publice.

 

      6. Documentatia de specialitate:

       Forma, structura şi regulile documentaţiei de specialitate;

       Anunturile de intenţie, de participare şi de atribuire;

       Alcătuirea documentaţiei de atribuire;

       Caietul de sarcini;

       Dosarul de achiziţii publice;

       Tipuri de contracte de achiziţii publice.

 

      7. Derularea procedurilor de achizitii:

       Transmiterea spre publicare a anunţurilor/invitaţiilor de participare;

       Atribuirea contractelor de achizitii publice;

       Evaluarea si stabilirea ofertei caştigătoare;

       Încheierea contractelor de achiziţie publică;

       Anularea aplicarii procedurii de atribuire;

       Soluţionarea contestaţiilor;

       Soluţionarea litigiilor.

 

8.   Oferirea de consultanţa de specialitate:

       Identificarea nevoilor de consultanţa de specialitate;

       Analizarea solicitărilor de consultanţă de specialitate;

       Elaborarea documentaţiei necesare consultanţei de specialitate;

       Oferirea consultanţei la cererea departamentelor.

 

Metoda de instruire

Programul utilizează tehnici europene de predare şi instruire, se bazează pe interactivitate, aplicaţii, exerciţii şi oferă participanţilor posibilitatea de a-şi dezvolta rapid aptitudinile, abilităţile şi competenţele specifice expertului în domeniul achiziţiilor publice.

 

Cine se poate înscrie?

Programul se adresează:

       funcţionarilor publici din administraţia publică centrală şi locală,

       specialiştilor din sectorul privat încadraţi în compartimente cu atribuţii aferente procesului de planificare şi asigurare a resurselor,

       persoanelor numite în cadrul comisiilor de întocmire a dosarelor şi de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentând entitatea publică în procesul de achiziţii, dar si alte persoane interesate de domeniu.

 

PREZENTARE  TRAINER:

 

Marius Donţu

Acţionar majoritar şi Manager general la Schultz Consulting, de profesie jurist, are 20 ani experienţă în management de proiect pentru companii, structuri guvernamentale, Programe ale Uniunii Europene, Programe ale Băncii Mondiale, Programul Naţiunile Unite pentru Dezvoltare, Programe guvernamentale.

A desfăşurat proiecte internaţionale cu parteneri din Germania, Finlanda, Danemarca, Franţa, Marea Britanie, Polonia, Portugalia.

Trainer certificat la nivel naţional şi internaţional, are o experinţă de peste 18 ani în training, perioadă în care a dezvoltat numeroase programe de training în diferite domenii, perfect adaptate cerinţelor clienţilor: achiziţii puplice, resurse umane, formare de formatori, managementul timpului, leadership, etc.

 

Marius Donţu a avut oportunitatea de a lucra, de-a lungul timpului, în echipe internaţionale, atât ca manager de proiect, cât şi ca trainer format la scoala americană.

 

Este specializat în sisteme europene de evaluare a competenţelor în urma cursurilor absolvite în Austria şi a experienţei de lucru cu traineri din Europa.

 

 

LOCUL  DE DESFĂŞURARE:     sediul Schultz Consulting, str. Rondă, nr. 8bis, sector 2

 

 

PERIOADA:              3 ZILE,  29-31 octombrie 2012.

Examenul de absolvire se va desfăşura  în data de 31 octombrie 2012.

 

 

GRUP ŢINTĂ:                                  12 persoane

 

 

TAXĂ DE PARTICIPARE:         1000 Lei/participant 

 

Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, susţinerea examenului final şi eliberarea certificatului de absolvire, 2 pauze de cafea şi masa de prânz în cele 3 zile de curs.

 

Taxa de participare nu include TVA,

pentru ca SCHULTZ CONSULTING nu este plătitoare de TVA.

 

 

CONDIŢII DE ÎNSCRIERE:

-       fişă de înscriere completată şi semnată;

-       copie CI;

-       copie certificat de nastere;

-       copie diplomă de licenţă;

-       copia unui document care să ateste achitarea taxei de curs in contul:

 

SC SCHULTZ CONSULTING SRL

CONT RO40BTRL04301202R81484XX

deschis la Banca Transilvania, Sector 4, Agenţia Tineretului, Bucureşti

 

Data limită pentru înscriere: 23 octombrie 2012

 

Înscrierile se fac în ordinea primirii dosarelor de înscriere

până la completarea locurilor.

 

 

Pentru înscrieri şi informaţii legate de curs vă rugăm să o contactaţi pe:

Alina Mihalache

Tel: 0728.16.33.03

Fax: 021.315.65.48

e-mail: alina.mihalache@schultz.ro

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/curs-acreditat-achizitii-publice-29-31-octombrie-2012