Curs TIME MANAGEMENT powered by Schultz Consulting

BUCURESTI - 23 august 2012

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri, Banci / Asigurari, HoReCa

Perioada cursului: 25-26 septembrie 2012

Managementul timpului implica sa intelegem concepte si sa aplicam metode practice care sa ne ajute sa conducem mai bine activitatea profesionala si care sa ne imbunatateasca si viata personala.

”Muncim ca sa ne castigam timpul nostru liber” - Aristotel

Managementul eficient al timpului va include temele teoretice de mai jos. Ele vor fi prezentate si sustinute prin metode practice ce vor ajuta la fixarea subiectelor. Aplicare lor in viata de zi cu zi va permite participantilor, pe termen lung, sa gestionaze eficient timpul.

 

Relatia cu timpul: care este imaginea noastra despre timp si cum ne-ar ajuta un jurnal pentru activitati zilnice sa ne raportam mai eficient la timpul nostru.Care sunt nevoile si viziunea proprie asupra vietii profesionale si personale.De ce ajungem sa platim un comision nedorit in viata profesionala -  amanarea - si care sunt solutiile pentru depasirea barierelor psihologice care provoaca fenomenul amanarii sarcinilor considerate dificile sau de nesurmontat.Diferite metode de organizare a timpului si utilitatea lor:Stabilirea prioritatilorAlegerea metodei celei mai adecvate pentru organizarea activitatilor este si ea esentiala (folosim metoda ABC, metoda Eisenhower, principiul Pareto, harta mintii, principiul „faceti lucrurile pe care le ganditi”)Organizarea activitatilorAlege sa nu faci lucrurile care-ti ”omoara timpul”Sa nu confunzi masurarea timpului cu managementul timpului 

5.  Cum pot face sedinte eficiente

a.  Pregatirea sedintei – pasul 1.

b.  Cum se conduce o sedinta eficienta (demonstratie)? - pasul 2

c.   Cum se face follow up pentru o sedinta eficienta? - pasul 3.

d.  Cum te asiguri ca sedintele sunt eficiente si scurte? – pasul 4.

6. Cum putem folosi instrumente de organizare a timpului

a. Plannerul saptamanal

b. Agenda zilnica

c. Instrumente utile in sedinte: agenda pentru intalniri si minuta unei sedinte.

7. Cum folosesc timpul mai bine gestionat, pentru a simti ca merita efortul de a-l planifica si organiza mai bine.

Cursul este interactiv, centrat pe invatarea din experiente structurate dezvoltate pe baza realitatii si interactiunilor organizationale din companiile romanesti.

 

In urma absolvirii acestui curs, participantii vor primi un Certificat de Competente Comune: Competente antreprenoriale – Managementul timpului, recunoscut de Ministerul Muncii, Ministerul Educatiei si Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor.

 

Scop:

Sa dezvolte competente specifice in domeniul managementului eficient al timpului.

 

Obiective

 

La finalul cursului participantii vor fi capabili sa:

1. Dezvolte abilitati de gestionare a timpului;

2. Dezvolte abilitati de prioritizare activitatilor;

3. Utilizeze instrumente de management al timpului;;

4. Constientizeze care sunt activitatile consumatoare de timp

 

Beneficii imediate:

-       Aplicabilitatea maxima in viata de zi cu zi a informatiilor si a abilitatilor dobandite si caracterul preponderent practic;

-       Plasarea participantilor in fata unor provocari similare cu cele intalnite in mod real intr-o organizatie;

-       Aplicabilitatea informatiilor in orice domeniu;

-       Mediul relaxat in care se desfasoara cursul.

 

Cui se adreseaza cursul?

 

Cursul se adreseaza:

- managerilor din diferite companii nationale si multinationale implicati in conducerea unor activitati complexe,

- celor care desfasoara activitati care necesita o buna gestionare a efortului pe termen scurt si a timpului alocat (management de proiect),

- oricarei persoane interesate de imbunatatirea performantelor de management al timpului,

- oricarei persoane dornice sa isi imbunatateasca activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunostinte si dobandirea de abilitati care sa ii permita eficientizarea  performantei individuale si indeplinirea cu eficienta sporita a sarcinilor zilnice.

 

 

 

PREZENTARE  TRAINER:

 

Mirela Mustata este licentiata a Facultatii de Fizica (Universitatea din Bucuresti) si a Facultatii de Comert, Specializarea Marketing (ASE Bucuresti), are un Master in Administarea Afacerilor in cadrul Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala (Universitatea din Bucuresti) si este doctorand in stiintele comunicarii la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (Universitatea din Bucuresti).

 

Activitatea profesionala cuprinde peste 13 ani de experienta in managementul de proiect, coordonarea cercetarilor de piata pentru construirea programelor de comunicare ale diferitelor institutii sau programe, training si organizarea si coordonarea activitatilor de comunicare in cadrul campaniilor si proiectelor derulate pentru clienti locali si internationali. Aceste proiecte au inclus, de exemplu: dezvoltarea de strategii de comunicare, implementarea unor campanii de constientizare si educare publica, training, coordonarea unor campanii de responsabilitate sociala corporatista, management de eveniment, coordonarea relatiei cu presa, relatii guvernamentale si afaceri publice. In tot acest rastimp, a facut parte si din echipele unor proiecte finantate din surse precum BIRD, USAID, UNICEF si Programe ale Uniunii Europene. In cadrul lor, s-a specializat in activitatile de design, planificare si implementare a proiectelor, management financiar si managementul ciclurilor proiectelor. Activitatea manageriala a inclus si coordonarea grupului de implementare a unui proiect co-finantat de BIRD pentru reformarea sistemului de inregistrare a proprietatii din Romania.

 

Din 2002, a inceput colaborarea pentru sustinerea unor cursuri cu institutii academice romanesti precum Scoala Nationala de Stiinte Politice si Administrative, Universitatea „Spiru Haret”, Universitatea Bucuresti, Academia de Studii Economice.

 

A derulat cursuri de formare in comunicare si media pentru clienti cum ar fi: Marsh, Teraplast Romania, Delphy Packard, Ministerul Sanatatii din Republica Moldova, Centrul Medical Sanador, Institului National de Administratie Publica (cursul „Comunicarea institutionala si tehnici de negociere”), ANSVSA, Reprezentata Comisiei Europene in Romania (cursul „Leadership” in cadrul programului „Lider European”), training coordonator al programului „Valori Europene” derulat pentru ABN AMRO Bank (cursul „Cultura si etica bancara”).

 

Este co-autoarea unei lucrari de relatii publice („Relatii publice si universul comunicarii internationale” Simona Mirela Miculescu si Mirela Mustata, Ed. Fundatiei „Romania de Maine” 2003) si a mai multor ghiduri si articole in domeniul comunicarii publice.

 

In prezent, este trainer si consultant independent in relatii publice, marketing, analiza, planificare si comunicare strategica.

 

 

Perioada de desfasurare:           2 ZILE : 25-26 septembrie  2012

Examenul de absolvire se va desfasura Sambata, 26 septembrie 2012.

 

 

Locul de desfasurare: Sediul SCHULTZ CONSULTING - str. Ronda, nr. 8 bis, sector 2; Bucuresti

                                                                                                

Grup tinta:  12 persoane;

 

Taxa de participare:         750 RON/persoana

 

Taxa de participare nu contine TVA, intrucat

Schultz Consulting nu este platitoare de TVA.

 

 

Participantilor la alte cursuri Schultz Consulting le oferim un discount de 10%.

 

Taxa se poate achita in doua transe

(50% inainte de inceperea cursului si 50% inainte de sustinerea examenului de absolvire)

 

- Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane –

 

REDUCERILE NU SE CUMULEAZA

 

Taxa de participare acopera costurile cu privire la traineri, materialele de curs (suportul de curs), testele de verificare, organizarea si desfasurarea examenul de absolvire si eliberarea certificatelor, precum si pauzele de cafea si mesele de pranz.

 

 

Conditii de inscriere:

 

 Pentru a va putea inscrie, va rugam sa ne transmiteti urmatoarele documente:

     1. fisa de inscriere completata si semnata, pe care o puteti descarca de pe site-ul nostru www.schultz.ro;

copie dupa buletin/ cartea de identitate; copie certificat de nastere;copie dupa diploma de studii medii;copie dupa certificatul de casatorie (in cazul doamnelor care si-au schimbat numele dupa casatorie, iar numele de pe diploma de studii nu coincide cu cel actual)copie dupa un document care sa ateste achitarea taxei de participare.

 

 

 

Persoanele interesate vor trimite documentele necesare inscrierii, pana la

data de 20 septembrie 2012 ora 16.00 la adresa de e-mail;

fax: 021 315 65 48

 

 

Persoana de contact pentru detalii legate de inscriere si alte detalii administrative:

Alina Mihalache

Tel: 0728 16 33 03, alina.mihalache@schultz.ro

 

 

Inscrierile se fac in ordinea primirii fiselor pana la completarea locurilor.

 

Despre Schultz Consulting SRL

Schultz Consulting este o companie dinamică de consultanţă şi training în diferite domenii precum: dezvoltare instituţională,comunicare, lucru în echipă, management de program, management de proiect, leadership, negociere, resurse umane, mangementul timpului. Misiunea companiei noastre este de a oferi competenţe la standarde de excelenţă.Ingredientele pe care ne bazăm sunt: optimizarea cunoştinţelor, dezvoltarea abilităţilor şi formarea atitudinilor. Pentru aceasta folosim ştiinţele comportamentale aplicate prin metoda experenţială de formare, instruire a adulţilor.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-schultz-consulting-srl/curs-time-management-powered-by-schultz-consulting