ISOtop Enterprise - cresterea competitivitatii economice si accesarea de fonduri europene

Baia Mare - 1 iulie 2009

Comunicat tip General in Afaceri

Dezvoltarea prin fonduri europene a devenit o necesitate pentru toate organizatiile care nu-si permit sa sustina toate investitiile de dezvoltare prin fonduri proprii, dar mai ales oportunitatea de imbunatatire a proceselor interne prin sistemul software de analiza, management si strategie - ISOtop Enterprise.

Programul Operaţional Sectorial “Creşterea Competitivităţii Economice” este un program coordonat de Ministerul Economiei, adresându-se în principal operatorilor din sectorul economic, obiectivul general fiind cresterea productivitatii intreprinderilor romanesti si reducerea decalajelor fata de productivitatea medie la nivelul UE.
70% din investitie este nerambursabila, fiind sustinuta prin accesarea acestui program, avand astfel posibilitatea de a va eficientiza toate procesele si activitatiile, asigurarea controlului eficient si strict al afacerii, al tuturor costurilor si eliminarea pierderilor.
ISOtop Enterprise este un instrument software potrivit mediului de afaceri din Romania, iar prin facilitatiile pe care le ofera pentru companiile din toate domeniile de activitate (servicii / productie), devine un suport informatic de baza prin: control eficient al stocurilor, reducerea timpului de aprovizionare, controlul cheltuielilor pe proiect in raport cu timpul (cheltuieli cu materialele, cu personalul), urmarirea proiectului, alocarea bugetului, urmarirea obiectivelor si a taskurilor, situatia generala a tuturor lucrarilor, gestiunea resurselor umane, facturarea, managementul documentelor, managementul relatiei cu clientii – furnizorii.
Pentru companiile care doresc implementarea sistemelor de calitate, ISOtop Enterprise satisface toate cerintele de performanta si flexibilitate, precum si respectarea standardelor ISO9001 - gestiunea reclamatiilor clientilor, actiunilor corective si preventive, audit intern, indicatori de urmarire a calitatii si eficientizarii proceselor.

AVANTAJELE DIRECTE ALE APLICATIEI ISOtop Enterprise

-Automatizarea inregistrarilor si posibilitatea obtinerii de informatii in timp real - aplicatie web, informatie real time in reteaua locala sau la orice punct conectat prin internet

-ABORDARE – este o aplicatie orientata catre manager, oferind date-cheie in scopuri de planificare si control, date care vor intra in calculul costurilor produselor, ale serviciilor si ale costurilor aferente clientilor: avantaj direct cash-flow - dezvoltarea strategiei de management. Abordare bazata pe analiza si consultanta si se incearca eliminarea muncii de rutina, fiind un instrument perfect pentru coordonarea activitatii in mod unitar.

-COMUNICARE - ofera posibilitatea unei comunicari sigure si eficiente intre utilizatori si grupuri. Evitarea incidentelor legate de transmiterea informatiilor, a email-urilor, a discutiilor purtate intre grupuri, a sharing-ului de documente, a problemelor de management, a task-urilor si a raportarilor

-Rapiditate in obtinerea rapoartelor specifice si posibilitatea de a elimina munca de rutina si alocarea timpului pentru activitati de analiza si consultanta

-Analiza clara a indicatorilor aferenti fiecarui proces, acuratetea informatilor

-Control mai bun asupra obligatiilor financiare legate de clienti-furnizori

-Managerul firmei are posibilitatea de a coordona activitatea in mod unitar

-MULTI-USER - Informatiile devin accesibile tuturor utlilizatorilor, in functie de drepturile de acces pe care le au

-Ca si strategie de optimizare a tuturor proceselor si activitatiilor se asigura controlul eficient si strict al afacerii

-MANAGEMENTUL PROIECTULUI: controlul cheltuielilor pe proiect in raport cu timpul (cheltuieli cu materialele, cu personalul), urmarirea proiectului, alocarea bugetului, urmarirea obiectivelor si a taskurilor, situatia generala a tuturor lucrarilor, gestiunea resurselor umane, facilitati de planificare, organizare, coordonare si control al proiectelor

-PRODUCTIE – gestiune si monitorizare in realizarea produselor finite si trecerea acestora prin operatii definite: controlul costurilor, gestiunea stocurilor, planificarea si controlul tuturor etapelor procesului de productie, planificare optima a resurselor, imagine de ansamblu in timp real

-MANAGEMENTUL DOCUMENTELOR – toate documentele companiei vor fi gazduite de catre serverul central, in baza de date, securizat, urmarindu-se fiecare operatie asupra lor

-Integrabilitate: gestiune stocuri, CRM, calcul salarii, project management, document management, tablou de bord, procese, indicatori

-Implementarea cu usurinta a standardelor de calitate: ISOtop Enterprise satisface toate cerintele de performanta si flexibilitate, precum si respectarea standardelor ISO 9001

-ACCESIBILITATE - transferul mult mai rapid al informatiei intre utilizatori, independenta de platforma, sistem de operare sau localizare geografica. Nu se limiteaza doar la reteaua interna a une companii, accesarea facandu-se din browser. Poate fi instalata pe orice platforma si conectata la orice tip de baza de date.

-Tehnologie web de ultima generatie JBOSS, Hibernate, JSF, Ajax.

-Oportunitati de achizitionare a aplicatiei cu sprijinul fondurilor europene – consultanta in accesarea de fonduri prin Programul Operaţional Sectorial “Creşterea Competitivităţii Economice” 2009


Despre SoftZone
SoftZone a fost infiintata in anul 2003, incepand o colaborare stransa cu firma de renume international in domeniul energetic Efacec Sistemas de Electrónica SA.
Oferim o gama larga de solutii eficiente: Aplicatii de gestiune, solutii ERP, dezvoltare de web site-uri interactive, magazine virtuale cu administrare (e-commerce), dezvoltare aplicatii desktop, outsourcing, Securitate date, Configurare si administrare server Linux, Retele ( mai multe detalii gasiti pe site-ul nostru ).
Inca de la inceput, am pus accent pe tot ce inseamna calitatea produselor software pe care le realizam, satisfactia clientului fiind un indicativ important pentru noi.
Drept urmare, SoftZone este o companie certificata ISO 9001:2000 de catre un organism de certificare de prestigiu TUV NORD CERT, care a apreciat aplicatia ISOtop Enterprise, ca fiind un suport strategic in certificare.
Avem la baza o echipa de tineri specialisti competenti si dinamici, cu un leadearship cu initiativa si ingeniozitate, capabil sa mentina echipa unita, organizata si instruita, asigurand astfel profesionalismul si competitivitatea pe piata.

Despre SC SoftZone SRL

Mai multe detalii gasiti pe http://www.softzone.ro si http://www.isotop.ro
SoftZone SRL
Olteniei nr. 4
Baia Mare
Tel.: 0262 / 226834
Mobil: 0743 / 103765
E-mail: office@softzone.ro

office@softzone.ro