ISOtop Enterprise – managementul proiectelor in constructii si instalatii

Baia Mare - 12 iunie 2009

Comunicat tip General in Constructii

ISOtop Enterprise, un instrument software de analiza, management si strategie vine in sprijinul companiilor de constructii oferind facilitati de planificare, organizare, coordonare si control al proiectelor, totul intr-un sistem software unitar.

Procesele decizionale din cadrul unui proiect constituie punctul central al activitatii de management al proiectului de aici si necesitatea unui control strict al acestuia oferind astfel reducerea costurilor, eficienta folosirii fondurilor, cresterea profitului.
Modulul Managementul proiectelor vine in sprijinul managerilor oferind in timp real informatii despre derularea proiectului, permite gestiunea proiectelor proprii sau proiectelor pentru clienti iar prin legatura cu celelalte module ale aplicatiei ofera in final o imagine completa pe proiect.

Functionalitati ale modulului MANAGEMENTUL PROIECTELOR:
-Inregistrarea si gestiunea proiectelor, subproiectelor si obiectivelor acestora
-Planificarea proiectelor pe activitati si responsabilitati
-Planificarea bugetelor de materiale si resurse umane pe proiecte, subproiecte, obiective
-Plannerul grafic din cadrul proiectelor ofera imaginea vizuala a planificarii pe o perioada, sau pe un proiect
-Din activitati se inregistreaza si se urmaresc taskurile pe executanti care pot fi din cadrul angajatilor sau colaboratorilor externi
-La selectarea responsabilitatilor si executantilor un ajutor deosebit este plannerul pe angajat sau colaborator având astfel imaginea vizuala a gradului de ocupare al acestuia
-Angajatii si colaboratorii care au acces in aplicatie isi gasesc zilnic taskurile care urmeaza sa le execute, totul fiind in functie de drepturile de acces stabilite pentru fiecare utilizator
-Prin pontarea zilnica sau pe o perioada pe aceste taskuri rezulta in final atât manopera pe activitate-proiect cât si salariul angajatului sau datoria catre colaborator
-Prin inregistrarea periodica a activitatilor de validare si a rezultatelor acestora se gestioneaza si validarea proiectului pe etape
-La fiecare proiect prin inregistrarea documentelor, contractelor si actelor aditionale ale contractului, prin asignarea facturilor de vânzare catre proiect, managerul de proiect are in fata permanent oglinda bugetului de proiect, manopera si cheltuielile aferente proiectului, facturile si incasarile acestora
-controlul fluxului de documente, orice alte acte si documente se pot inregistra si gestiona pe proiect, prin managementul documentelor
-Posibilitatea de realizare a inspectiei constructiilor, inclusiv inspectia si aprobarea finala prin intermediul testelor de validare atasate la fiecare proiect

Un proiect in constructii presupune colaborarea mai multor echipe: beneficiar, investitor, organisme finanţatoare, constructor, proiectant, consultanţi, furnizori de materiale şi echipamente, controlul riguros al tuturor activitatiilor fiind absolut necesar.
In aceasta situatie, ISOtop Enterprise devine un suport pentru toata echipa implicata in dezvoltarea proiectului, prin managementul proiectelor companiile de constructii avand urmatoarele avantaje:
-Asigura operativitatea in elaborarea deciziilor si in realizarea lor
-Calitatea deciziilor de management este superioara
-Asigura incadrarea in timpul si costurile prevazute initial, prin oferirea de informatii in timp real
-Stabilitate organizatorica si ritm rapid in luarea deciziilor
-Posibilitatea de a achizitiona aplicatia accesand fonduri europene




AVANTAJELE DIRECTE ALE APLICATIEI ISOtop Enterprise
-Automatizarea inregistrarilor si posibilitatea obtinerii de informatii in timp real - aplicatie web, informatie real time in reteaua locala sau la orice punct conectat prin internet
-Rapiditate in obtinerea rapoartelor specifice si posibilitatea de a elimina munca de rutina si alocarea timpului pentru activitati de analiza si consultanta
-Analiza clara a indicatorilor aferenti fiecarui proces, acuratetea informatilor
-Control mai bun asupra obligatiilor financiare legate de clienti-furnizori
-Managerul firmei are posibilitatea de a coordona activitatea in mod unitar
-Informatiile devin accesibile tuturor utlilizatorilor, in functie de drepturile de acces pe care le au
-Ca si strategie de optimizare a tuturor proceselor si activitatiilor se asigura controlul eficient si strict al afacerii
-Managementul proiectului: controlul cheltuielilor pe proiect in raport cu timpul (cheltuieli cu materialele, cu personalul), urmarirea proiectului, alocarea bugetului, urmarirea obiectivelor si a taskurilor, situatia generala a tuturor lucrarilor, gestiunea resurselor umane
-Integrabilitate: gestiune stocuri, CRM, calcul salarii, project management, document management, tablou de bord, procese, indicatori
-Implementarea cu usurinta a standardelor de calitate: ISOtop Enterprise satisface toate cerintele de performanta si flexibilitate, precum si respectarea standardelor ISO 9001
-Poate fi instalata pe orice platforma si conectata la orice tip de baza de date
-Cele mai noi tehnologii web
-Oportunitati de achizitionare a aplicatiei cu sprijinul fondurilor europene

Despre SoftZone
SoftZone a fost infiintata in anul 2003, incepand o colaborare stransa cu firma de renume international in domeniul energetic Efacec Sistemas de Electrónica SA.
Oferim o gama larga de solutii eficiente: Aplicatii de gestiune, solutii ERP, dezvoltare de web site-uri interactive, magazine virtuale cu administrare (e-commerce), dezvoltare aplicatii desktop, outsourcing, Securitate date, Configurare si administrare server Linux, Retele ( mai multe detalii gasiti pe site-ul nostru ).
Inca de la inceput, am pus accent pe tot ce inseamna calitatea produselor software pe care le realizam, satisfactia clientului fiind un indicativ important pentru noi.
Drept urmare, SoftZone este o companie certificata ISO 9001:2000 de catre un organism de certificare de prestigiu TUV NORD CERT, care a apreciat aplicatia ISOtop Enterprise, ca fiind un suport strategic in certificare.
Avem la baza o echipa de tineri specialisti competenti si dinamici, cu un leadearship cu initiativa si ingeniozitate, capabil sa mentina echipa unita, organizata si instruita, asigurand astfel profesionalismul si competitivitatea pe piata.

Despre SC SoftZone SRL

Mai multe detalii gasiti pe http://www.softzone.ro si http://www.isotop.ro
SoftZone SRL
Olteniei nr. 4
Baia Mare
Tel.: 0262 / 226834
Mobil: 0743 / 103765
E-mail: office@softzone.ro

office@softzone.ro