Trendul in relatiile dintre firme il reprezinta obiectele personalizate

Cluj-Napoca - 16 noiembrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Unicdesign, firma de publicitate din Cluj-Napoca, aniverseaza astazi 5 ani de existenta. Parteneriatele excelente construite cu clientii reprezinta un prilej extraordinar de a veni in intampinarea nevoilor colaboratorilor cu un bonus. Materialele personalizate sunt o modalitate excelenta de a duce identitatea firmei la un nivel superior iar Unicdesign si-a dovedit profesionalismul si calitatea serviciilor in cele peste cateva sute de proiecte realizate de la infiintare. Oricare ar fi domeniul de activitate, un business de succes se reflecta cel mai des in relatia si feedback-ul pe care il ofera partenerii si clientii. In acest context materialele promotionale personalizate reprezinta un mijloc de a promova afacerea si totodata un prilej de a oferi un cadou interesant.

“Este momentul in care orice companie se gandeste la promovarea imaginii proprii prin obiecte personalizate. Coteaza functionalitatea. Conteaza sa-ti determini partenerul sa expuna produsul personalizat al companiei tale, tot anul, intr-un loc cu vizibilitate” a declarat Ramona Martin, client service director. “Pentru ca atunci cand oferiti ceva, intotdeauna veti primi altceva in schimb. Este momentul sa daruiti ceva memorabil partenerilor dumneavoastra deoarece existenta obiectelor promotionale se bazeaza pe faptul ca sunt un suport in generarea impulsului de cumparare” a mai adaugat directorul Unicdesign. “Se apropie perioada Sarbatorilor, angajatii sunt mai visatori, in curand in birouri se va simti mirosul de brad si prajituri de casa. Fiti dumneavoastra primii care ii intampina cu o felicitare personalizata si inoculati ideea de sarbatoare in sufletele si caminele lor. Un gand bun va fi intotdeauna primit cu bratele deschise si va fi inceputul sau consolidarea unei frumoase relatii. Intr-o societate moderna, in care informatia este putere, compania dumneavoastra nu uita de oameni. Prezentand interes pentru latura umana a afacerii, trimitand felicitari personalizate cu ocazia Sarbatorilor, partenerii si respectiv clientii dumneavoastra nu vor putea sa fie decat incantati. Gestul semnificativ asociat cu imaginea firmei dumneavoastra creeaza din punct de vedere psihilogic imaginea unei companii care pune accent pe oameni, o companie in care poti sa ai incredere.” marturiseste Ramona Martin.

“Timp de 100 de zile am derulat un program prin care clientii-parteneri vor beneficia de un set de 100 de felicitari personalizate, pentru sfarsitul de an 2007 sau inceputul de an 2008. Am oferit acest bonus tuturor clientilor nostri care au contractat proiecte (lucrari exclusiv de design - concept si creatie) in valoare de peste 5000 lei. 15 Noiembrie 2007 a fost termenul limita pentru programul initiat de Unicdesign, data ce coincide cu aniversarea celor 5 ani de activitate ai agentiei pe piata serviciilor de imagine si promovare” explica managerul Adela Tarziu.

Stabilirea si consolidarea identitatii vizuale a unei companii, designul si realizarea materialelor publicitare ale acesteia, designul produselor sau amenajarea spatiilor si a prezentelor companiilor la diverse expozitii, targuri sau manifestari, sunt principalele competente cu care Unicdesign se adreseaza clientilor. Cu o echipa tanara si beneficiind de un spatiu generos in zona industriala a Clujului, Unicdesign transforma idei si concepte in realitate, defineste identitati vizuale si castiga increderea clientilor prin promptitudine si dedicare.

Despre SC Unicdesign SRL

Pentru orice alte informatii:
Adela Tarziu
Manager Unicdesign

0040 264 415 802

office@unicdesign.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sc-unicdesign-srl/trendul-in-relatiile-dintre-firme-il-reprezinta-obiectele-personalizate