Care factori sunt esentiali in procesul de optimizare site off-page
BUCURESTI - 29 aprilie 2013
Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet
Pentru ca procesul de optimizare site pentru motoarele de cautare sa fie complet si eficient, va trebui sa acordam o atentie sporita atat factorilor de optimizare on-page, cat si celor de optimizare off-page.
Pentru ca procesul de optimizare site pentru motoarele de cautare sa fie complet si eficient, va trebui sa acordam o atentie sporita atat factorilor de optimizare on-page, cat si celor de optimizare off-page.
Optimizarea off-page are la baza factorii externi ai site-ului, care influenteaza considerabil vizibilitatea acestuia in motoarele de cautare.
Acest tip de optimizare, bazata pe link building, capata o importanta aparte, deoarece, in procesul de stabilire a relevantei pe care un anumit site o are, Google analizeaza numarul site-urilor care au trimitere sau se conecteaza la respectivul site.
Factorii esentiali procesului de optimizare site off-page:
Factorul PageRank
Atunci cand o pagina are un link catre alta pagina, inseamna ”acordarea unui vot” acelei pagini sub forma unui PageRank. Cu cat exista mai multe link-uri catre site-ul tau, cu atat mai bine deoarece PageRank-ul va fi mai mare.
Factorul de calitate a Link-urilor
Motoarele de cautare afiseaza site-ul care are continutul cel mai relevant cuvantului cheie introdus de utilizator. Acestea expun rezultatele printr-o analiza a cuvintelor cheie ale website-urilor care contin link-uri catre site-ul tau.
Calitatea unui link ce face trimitere catre site-ul tau este determinata de urmatorii factori:
- textul din link – este foarte important ca acesta sa contina principalele cuvinte cheie pe care le folosesti.
- textul altor link-uri de pe aceeasi pagina – are o mare importanta daca acestea contin cuvinte cheie asemanatoare cuvintelor tale.
- link-ul site-ului tau este sustinut de un text relevant? Un asemenea link are o valoare mai buna decat unul care nu este sustinut de un text.
- titlul paginii de pe care apare link-ul – este foarte important ca acesta sa contina cuvinte cheie asemanatoare celor de pe site-ul tau.
Factorul Link-building
Valoarea primara a link-urilor pe care le construiesti ar trebui sa fie data de diversificarea si cresterea surselor de trafic. O valoare secundara ar trebui sa fie data de cresterea PageRank-ului.
Acesti factori sunt esentiali in procesul de optimizare site off-page. Pentru implementarea lor intr-un mod profesional, contactati o echipa de specialisti SEO.
Despre Kondor Invest
Vezi mai multe pe site-urile noastre
-
Georgiana Tudor - Dep. Maketing si Comunicare
-
Pentru telefon si e-mail click aici
- KONDOR INVEST