Ce trebuie sa stii atunci cand construiesti continutul unui site

BUCURESTI - 7 mai 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet


Inainte de toate, este foarte important sa lamurim un lucru esential procesului de optimizare site. Atunci cand scrieti un text pentru online va trebui sa o faceti diferit de cum ati scrie un text pentru oricare alte tipuri de continut. Pentru optimizarea corecta a unui site, exista cateva reguli de baza pe care trebuie sa le respectati atunci cand creati un continut.

Inainte de toate, este foarte important sa lamurim un lucru esential procesului de optimizare site. Atunci cand scrieti un text pentru online va trebui sa o faceti diferit de cum ati scrie un text pentru oricare alte tipuri de continut. Pentru optimizarea corecta a unui site, exista cateva reguli de baza pe care trebuie sa le respectati atunci cand creati un continut.

In functie de acest continut motoarele de cautare va pozitioneaza in paginile rezultatelor pe care le afiseaza. Sfaturile pe care acest articol le contine sunt adresate atat copywriteri-lor incepatori, cat si persoanelor fara experienta care doresc sa-si optimizeze site-ul. Atunci cand concepeti un text pentru site-ul vostru, este foarte important sa realizati o balanta intre optimizarea unei pagini pentru cuvintele cheie si continutul informatic adresat vizitatorilor. Daca acest continut este relevant si suficient de atragator va converti vizitatorii in consumatori ai produselor sau serviciilor pe care le comercializati.

Sfaturi utile pentru crearea unui continut web

1.Tag-urile titlurilor

Acestea, desi nu sunt vizibile pe pagina, sunt unele dintre cele mai importante elemente ale procesului de optimizare site.

2. Meta tag-ul description

Acest tag nu apare in mod direct intr-o pagina web, dar descrierea este adesea listata ca rezumat atunci cand site-ul este afisat de motoarele de cautare.

Scrieti acest text atat pentru vizitatori, cat si pentru procesul de optimizare SEO. Determinati vizitatorii sa intre in site-ul vostru atunci cand citesc descrierea afisata in motoarele de cautare.

Ganditi-va la aceasta optiune ca la un instrument de Google AdWords, unde veti incerca sa influentati rata de conversie a click-urilor.

3. Headingurile (titlurile dintr-o pagina)

a) Utilizati un singur H1 pe pagina pentru a scoate în evidenta cele mai importante cuvinte cheie ale acelei pagini pentru motoarele de cautare.

b) Sincronizati headingurile cu tagurile de titlu, pentru a va asigura ca termenii primari sunt targetati.

c) Utilizati  headingule H2-H5 pentru termenii secundari. Asigurati-va ca acestea sunt utilizate ca subtitluri.

d) Tot continutul ar trebui sa aiba tag-uri unice de titluri pentru a targeta diferite cuvinte cheie pe care va veti pozitiona.

4. Link-urile interne joaca un rol foarte important in procesul de optimizare site. Acestea intaresc relevanta paginii pentru motoarele de cautare.

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe site-urile noastre

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/scharx-srl/ce-trebuie-sa-stii-atunci-cand-construiesti-continutul-unui-site