Evaluarea Potentialului De Optimizare A Unui Site

BUCURESTI - 25 februarie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet

O etapa extrem de importanta a unei campanii de optimizare site o constituie analiza SEO initiala sau mai bine zis evaluarea potentialului de optimizare a unui site. In aceasta etapa se face o analiza aprofundata a site-ului existent identificandu-se factorii care trebuie avuti in vedere, precum si cele mai bune solutii de optimizare care trebuie alese. In cadrul acestei evaluari a site-ului se vor lua determina atat factorii on-page cat si cei off-page.

O etapa extrem de importanta a unei campanii de optimizare site o constituie analiza SEO initiala sau mai bine zis evaluarea potentialului de optimizare a unui site. In aceasta etapa se face o analiza aprofundata a site-ului existent identificandu-se factorii care trebuie avuti in vedere, precum si cele mai bune solutii de optimizare care trebuie alese. In cadrul acestei evaluari a site-ului se vor lua determina atat factorii on-page cat si cei off-page.

 

Referitor la factorii on-page, trebuie mentionat ca o prima atentie se va acorda “top level domain” (TLD). Astfel, daca discutam despre un site scris in romana, avand ca target utilizatorii romani, se va verifica ca site-ul respectiv sa fie de forma “numesite.ro”, in nici un caz .com sau .net. Mai mult, acest site trebuie sa aiba setata ca regiune geografica in “Google Webmaster Tools”, Romania, iar hosting-ul sa fie RO. Daca acest lucru nu este setat corespunzator, motorul de cautare va primi semnale gresite si amestecate.

 

Un alt factor on-page de care se va tine cont este domeniul canonic din Webmaster Tools care ar trebui sa fie setat pentru domeniu. In acest fel se va evita aparitia de pagini duplicate. In cazul in care exista pagini duplicate si ele beneficiaza de link-uri catre alte site-uri se va realiza un “redirect permanent” catre “Home”. In acesta etapa incipienta a procesului de optimizare site (implicand factorii on-page) se mai verifica: varsta si PageRank-ul sitelui, numarul de pagini indexate, meta-duplicatele, seturile de cuvinte-cheie existente in pagini, precum si internal linking.

 

In ceea ce priveste stabilirea factorilor off-page ai etapei initiale a procesului de optimizare site trebuie spus ca se ia, in primul rand, in considerare “site authority & trust rank”. Astfel, se vor verifica unele aspecte importante, cum ar fi numarul de link-uri de la site-urile fara autoritate si dezaprobarile tendintelor spam de catre Google, utilizand “SEOmoz Toolbar”. Cu ajutorul acestuia se calculeaza doi indici: mozTrust si mozRank pentru fiecare pagina a site-ului. De asemenea, o mare atentie se va acorda numarului de link-uri inbound si outbound existente. Astfel, daca un site primeste un numar mai mic de link-uri decat numarul celor trimise, acesta nu va fi catalogat drept o autoritate in domeniul de activitate. La evaluare a potentialului de optimizare a unui site se vor verifica si numarul si calitatea link-urilor primite de site, apeland la tehnici specifice SEO, si anume SEOmoz Linkscape, Open Site Explorer si BacklinkWatch.

 

Aceasta evaluare a potentialului unui site va lua in calcul si cercetarea “keyword”si analiza concurentei existente.
Vezi mai multe pe: http://www.optimizare-site.com.ro/ 

Despre Kondor Invest

Mai multe info pe site-ul nostru

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/scharx-srl/evaluarea-potentialului-de-optimizare-a-unui-site