Metode de optimizare pentru bounce rate

BUCURESTI - 26 aprilie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Internet


Procesul de optimizare site este un proces de durata si foarte complex. Una dintre cele mai eficiente metode de optimizare este optimizarea pentru bounce rate.

Procesul de optimizare site este un proces de durata si foarte complex. Una dintre cele mai eficiente metode de optimizare este optimizarea pentru bounce rate.

Google Analytics Dashboard va furnizeaza date exacte despre valorile de bounce rate pe care site-ul dumneavoastra le are. Cu cat un site are un bounce rate mai scazut, cu atat mai multe pagini ale site-ului repectiv sunt mai accesate de vizitatori unici. Un numar mare de vizitatori unici reprezinta faptul ca site-ul ofera informatii de calitate, are o structura simpla si un continut corespunzator asteptarilor celor care il acceseaza.

Specialistii sunt de parere ca bounce rate-ul trebuie sa fie calculat in functie de sursele de vizitatori. Aceste surse pot fi:

    De calitate scazuta - bannere publicitare pe alte website-uri care nu sunt bine targetate. Vizitatorii nefiind interesati de ceea ce gasesc pe site genereaza un bounce rate foarte mare.Link-uri directe de pe alte site-uri.Trafic din motoarele de cautare.Vizitatori loiali (abonatii blogului sau cei care au adaugat site-ul la bookmarks).

Vom prezenta in cele ce urmeaza cateva metode de optimizare a site-ului pentru bounce rate:

      Titlurile trebuie sa fie reprezentative si cu un continut informational bogat – este foarte important ca vizitatorul sa stie inca de la citirea titlului ce informatii contine articolul respectiv. De asemenea, continutul articolului trebuie sa fie reprezentativ titlului ales.Linking intern – acesta are rolul de a facilita accesul vizitatorilor pe alte pagini care i-ar putea interesa, dar creste si gradul de interactivitate (comentariile lasate de acestia pe site-ul respectiv).Breadcrumbs – cu ajutorul acestui element puteti localiza pozitia unei pagini in site-ul din care face parte. Prin intermediul acestei informatii vizitatorul se poate orienta usor si poate accesa direct informatia de care are nevoie.Buton de

call to action

    (actiune) – faciliteaza conversiile si fidelizeaza vizitatorii.

Printr-un proces corect de optimizare a site-ului puteti obtine un bounce rate scazut. Folositi in avantajul dumneavoastra informatiile de mai sus si profitati de toate avantajele pe care le pot oferi afacerii pe care o detineti.

Vezi mai multe pe: http://blog.optimizare-site.com.ro/ si http://www.promovareseo.ro/

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-ul nostru

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/scharx-srl/metode-de-optimizare-pentru-bounce-rate