Optimizarea Meta-tagurilor

BUCURESTI - 13 noiembrie 2012

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, Internet

Un website care trebuie optimizat nu isi va optimiza doar continutul, ci si codul HTML. Astfel, optimizarea codului HTML are loc atunci cand meta-tagurile contin cele mai importante cuvinte-cheie care vor aparea pe site-ul respectiv.

Optimizarea Meta-tagurilor

Un website care trebuie optimizat nu isi va optimiza doar continutul, ci si codul HTML. Astfel, optimizarea codului HTML are loc atunci cand meta-tagurile contin cele mai importante cuvinte-cheie care vor aparea pe site-ul respectiv. De exemplu, un site care vorbeste despre ceasuri elvetiene produse de firma X, va putea considera urmatoarele cuvinte care sa fie incadrate in “title”: ceasuri, ceasuri elvetiene, ceasuri X, ceasuri elvetiene X. Prin inscrierea acestor cuvinte-cheie in meta-taguri, browserele vor afisa utilizatorilor faptul ca site-ul dumneavoastra le da informatii despre ceasuri, ceasuri elvetiene, etc.

 

Dupa “title”, urmeaza “meta name”, unde programatorii pot mentiona la descrierea continutului (“description content”), urmatoarea fraza: “Ceasuri elvetiene X la preturi romanesti”. Aceasta fraza va aparea imediat sub numele site-ului in lista cu rezultate ce va fi furnizata de catre un motor de cautare, atat timp cat site-ul a fost deja anexat de respectivul motor de cautare.

 

Cele mai multe meta-taguri sunt inserate la inceputul unui cod HTML, pentru ca primele parti ale codului sunt citite mai repede decat ultimele de catre un browser. Cele mai importante meta-taguri sunt titlul, care a fost deja mentionat, descrierea continutului de pe site (description), tagul referitor la cuvintele-cheie (keywords) si tagul referitor la roboti.

 

Titlul si tagul ce se refera la cuvintele-cheie trebuie sa contina aproximativ aceleasi cuvinte. Singurul tag care necesita o fraza cu adevarat bine scrisa este tagul “description”, care atrage browserele si le face sa afiseze un site inaintea altui site.

 

Cei care incearca sa optimizeze un site trebuie sa tina cont ca robotii motoarelor de cautare citesc informatia de la stanga la dreapta, si ce este in stanga este mai important decat ce este mai in dreapta, pentru ei. Astfel in cazul in care scrieti la “title” sau la “keywords” urmatoarele cuvinte-cheie: “ceasuri, ceasuri elvetiene, ceasuri elvetiene X”, atunci robotii vor considera “ceasuri” ca fiind cel mai important cuvant-cheie, care este relevant pentru acel website si “ceasuri elvetiene X” ca acel cuvant-cheie cel mai putin important. Totusi, un cuvant-cheie este important oricat de in dreapta ar fi trecut, asa ca treceti in meta-taguri acele 5-6 cuvinte care au legatura cu ceea ce vindeti sau promovati, si care credeti ca vor atrage utilizatorii de Internet.

 

Un ultim lucru care trebuie precizat aici este sa nu folositi foarte multe cuvinte-cheie in aceste taguri, si nici sa nu dati o descriere prea mare site-ului dumneavoastra, pentru ca browserele nu pot afisa decat un numar limitat de caractere, asa ca oricat de mult ati scrie dumneavoastra in meta-taguri, browserele vor “citi” doar pana la un anumit caracter, cand ating limita maxima.

Despre optimizare si promovare vezi mai multe pe site-urile noastre

Despre Kondor Invest

Vezi mai multe pe site-urile noastre

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/scharx-srl/optimizarea-meta-tagurilor