Secom® extinde lantul de magazine de prezentare si vanzare

BUCURESTI - 23 ianuarie 2014

Comunicat tip General in Afaceri, Monden / Lifestyle, Retail

Live site

Secom®, lider de autoritate in solutii de medicina integrativa care raspund nevoilor unui lifestyle sanatos al omului modern, deschide din 22 ianuarie 2014 doua noi magazine de prezentare si vanzare, in Bucuresti si in Ploiesti. Compania Secom® ajunge astfel la patru puncte de retail proprii si continua planul de dezvoltare pe termen lung demarat in primavara anului trecut.

Secom® extinde lantul de magazine de prezentare si vanzare

Cele doua noi magazine sunt situate pe bulevardul Iuliu Maniu nr. 59, in zona Piata Veteranilor din sectorul 6 al Capitalei, respectiv bulevardul Republicii nr. 181 din Ploiesti, la intersectia cu strada Banesti. Alte doua magazine Secom® se afla in Bucuresti pe strada Stirbei Voda nr. 150, unde se afla si Centrul de Consultanta Naturopata Secom®, si pe soseaua Stefan cel Mare nr. 22. Acestea din urma au fost deschise in aprilie 2013.

Deschiderea a doua magazine noi intareste promisiunea companiei de a fi cat mai aproape de cei preocupati de sanatate si de a oferi produse si servicii de calitate exceptionale usor de accesat din cat mai multe regiuni. “Iata ca acum, in prima luna din 2014, la nici un an de la deschiderea primelor magazine Secom®, suntem cu un pas mai aproape de a asigura prezenta noastra in proximitatea clientilor din toate sectoarele din Bucuresti, dar si a celor din tara. Ne indreptam cu rapiditate catre indeplinirea obiectivului de a avea o retea de magazine de prezentare si vanzare extinsa la nivelul intregii tari si ne propunem sa oferim in continuare, prin toate punctele de activitate, aceleasi produse si servicii de calitate exceptionala, asa cum am facut si pana acum”, afirma Andrei Costea, Managing Partner Secom®.

Magazinele nou deschise pastreaza conceptul inovator Secom®, ce asociaza consultanta naturopata in alegerea produselor potrivite, oferita pe loc, la cel mai inalt standard, cu oportunitatea participarii la evenimente de informare si educare pentru sanatate. Magazinele Secom® sunt interfata prin care compania isi doreste sa faciliteze comunicarea cu cei care au nevoie de informatii avizate despre alegerea unor suplimente alimentare premium si prin care sa mentina contactul cu cei care administreaza produsele din portofoliul companiei. Totodata, magazinele Secom® sunt rezultatul dorintei de a crea o cultura de administrare responsabila si informata a suplimentelor alimentare, pentru cele mai bune rezultate atat in mentinerea sanatatii optime, cat si complementar medicinei alopate, in echilibrarea deficientelor.

In magazinele companiei sunt disponibile produse importate in Romania in exclusivitate de Secom® de la 9 branduri internationale: Nature’s Way®, Boericke & Tafel®, Solaray®, KAL®, ChildLife® Essentials, Jarrow Formulas®, China-Japan Feida Union®, Essiac® Int’l Canada si Mushroom Wisdom®.

 

Compania Secom® este specializata in importul, promovarea si comercializarea de produse naturale pentru sanatate. Inca de la inceput, Secom® si-a castigat pozitia de trendsetter, fiind prima companie care a introdus pe piata romaneasca ciupercile medicinale, extractele standardizate din plante si ingrediente inovative precum colostru, glutation, resveratrol, 5-HTP si multe altele.

In prezent, portofoliul Secom® acopera toata gama de afectiuni cuprinzand peste 180 de produse 100% naturale, o mare parte unice pe piata din Romania - vitamine si minerale, extracte standardizate din plante, fructe si legume, formule fito-homeopate, ciuperci medicinale, extracte glandulare, aminoacizi, enzime, probiotice si prebiotice, o linie speciala de produse pentru copii si creme medicinale. 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/secom/secom-extinde-lantul-de-magazine-de-prezentare-si-vanzare