Secondary meanings

Definitie Secondary meanings

Termen sau expresie populara, adoptata deliberat de un vanzator/ofertant sau incidental de consumatori pentru a redenumi o marca de produs cunoscuta (sau o vedeta - cum ar fi Jacko pentru Michael Jackson). Exemplu: Coke pentru Coca-Cola, ambele marci inregistrate Roller pentru Rolls-Royce si Jag pentru Jaguar – in Marea Britanie Net pentru Internet s.a.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Secondary meanings? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Secondary meanings.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Secondary meanings. Definitiile termenilor despre Secondary meanings cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Secondary meanings, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Secondary meanings.