Selenis anunta rezultatele pe 2006 ale programului ResponsabilitateSociala.ro

BUCURESTI - 14 ianuarie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Lansat in urma cu 9 luni, portalul ResponsabilitateSociala.ro este la ora actuala cea mai bogata sursa de informatii despre implicarea companiilor in initiative filantropice sau de dezvoltare sociala.

Selenis anunta rezultatele pe 2006 ale programului ResponsabilitateSociala.ro

Astfel de initiative devin din ce in ce mai importante pentru companii, pe masura ce publicul incepe sa foloseasca in deciziile de a cumpara un produs, nu doar criteriul pretului sau al utilitatii, ci si criterii mai subiective, cum ar fi imaginea de brand sau comportamentul etic al companiei care il produce. Dezbaterile publice din ultima perioada, cum ar fi aceea referitoare la Petrom, au aratat cat de important este ca o companie sa demonstreze in mod voluntar ca este responsabila social.

De aceea, programul ResponsabilitateSociala.ro si-a propus sa faca un inventar al companiilor care au o strategie coerenta de implicare sociala si al proiectelor desfasurate de acestea. Astfel, in anul 2006, portalul a publicat 42 de astfel de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii, impreuna cu strategia de implicare sociala a acestora.

Un alt obiectiv al programului a fost acela de a-i implica pe liderii de opinie din sectorul de afaceri in dezbaterea despre rolul pe care il au companiile in dezvoltarea societatii romanesti. Printre cei care au raspuns invitatiei, in 2006, s-au regasit: Varujan Vosganian (Ministrul Economiei si Comertului), Adela Pascu (Secretar General, BRD Groupe Societe Generale), Gilda Lazar (Director de Corporate Affairs, JTI Romania), Attila Gasparik (Vicepresedinte, CNA), Radu Florescu (Director General, Saatchi & Saatchi), Ruxandra Nastase (Director General, Ozone Laboratories) etc.

Un public important pentru ResponsabilitateSociala.ro sunt jurnalistii, care pot transmite catre o audienta mult mai larga informatiile si studiile de caz publicate de portal. In aceasta privinta, datele organizatorilor arata ca programul ResponsabilitateSociala.ro a fost mentionat in peste 95 de stiri si articole in presa, in perioada mai–decembrie 2006. Dintre acestea, 75% au fost dedicate, iar restul au fost analize ale domeniului responsabilitatii sociale corporative.

Portalul are la ora actuala o audienta de peste 1.500 de vizitatori pe saptamana. Dintre acestia, conform datelor obtinute de organizatori, 45,5% sunt reprezentanti ai unor companii, 23,2% ai unor ONG-uri, si 10% ai administratiei publice.

Mai multe informatii despre rezultatele obtinute in 2006, despre luarile de pozitie, profilurile de companii si studiile de caz publicate pot fi gasite pe site, la adresa: http://www.responsabilitatesociala.ro.

Despre ResponsabilitateSociala.ro

ResponsabilitateSociala.ro este un un program care isi propune sa convinga companiile romanesti sa investeasca in dezvoltarea societatii si a comunitatilor in care functioneaza. Portalul a fost lansat in aprilie 2006, de agentia Selenis, cu sprijinul JTI Romania.

La ora actuala, este dezvoltat prin contributia partenerilor principali: BRD Groupe Societe Generale si Orange Romania. Rezultate programului sunt promovate cu ajutorul partenerilor media: Europa FM, Media&Advertising, Wall-Street si Comunicatedepresa.ro.




Despre Selenis

Despre Selenis

Selenis este o agentie de consultanta, care ajuta companiile sa-si imbunatateasca relatia cu publicurile tinta, prin intermediul internetului si al noilor tehnologii de comunicare. In prezent, agentia lucreaza pentru clienti ca BRD – Groupe Societe Generale, Carpatcement Holding, Tuborg Romania, UPC Romania, Ozone Laboratories, CIEL Romania.

Marius Balaci
Director Relatii Publice
Mobil: 0727 806 224
Telefon: 021 312 06 68
Email: marius.balaci@selenis.ro
Blog: http://www.mariusbalaci.ro
Marius.balaci@selenis.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/selenis/selenis-anunta-rezultatele-pe-2006-ale-programului-responsabilitatesociala-ro