Selling-In

Definitie Selling-In

Procesul de educare a echipei de vanzarisi distribuitori de a vinde un nou produs ca parte de pregatire pentru lansarea lui, dezvoltarea de kituri de vanzari, briefurile pietei tinta si ai competitorilor si poate fi implicata si sublinierea planurilor unei organizatii de a crea cereri. Vezi Commercialisation New Product Development.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Selling-In? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Selling-In.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Selling-In. Definitiile termenilor despre Selling-In cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Selling-In, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Selling-In.