Competitia internationala Thirst revine in Romania

BUCURESTI - 10 august 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Heineken Music Thirst Studio vine in Romania cu o noua provocare pentru cei mai talentati DJ producatori de muzica de club. Heineken Music readuce in Romania competitia internationala Heineken Music Thirst, care anul acesta are noua componenta, Studio. Noul program se adreseaza celor mai talentati DJ care mixeaza, dar si produc piese originale de muzica de club. Castigatorul Heineken Music Thirst Studio 2006 va avea ocazia de a produce o piesa proprie impreuna cu renumitul grup britanic Groove Armada in studiouri profesioniste din Londra si Barcelona.

Competitia internationala Thirst revine in Romania

Heineken Music Thirst Studio 2006 reprezinta o colaborare de exceptie intre cei mai mari producatori de muzica electronica urbana din intreaga lume si DJ talentati cu abilitati de producator din numeroase tari, printre care si Romania. Colaborarea va avea ca rezultat nu numai aparitia unor noi influente muzicale, incitante, dar si a unor concerte live unice, organizate in fiecare tara unde are loc competitia.

Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken, afirma: “Prin acest program, Heineken anticipeaza tendintele din industria muzicala internationala si raspunde unui mediu cultural urban aflat intr-o continua schimbare. Punctul de la care am pornit este, desigur, consumatorul de muzica de club din ce in ce mai avizat si avid de experiente inedite. In Romania, competitia Heineken Music Thirst Studio isi propune sa contribuie la dezvoltarea unui curent care a luat deja amploare la nivel international si, in acelasi timp, sa propulseze cei mai buni DJ romani, carora le ofera ocazia de a crea track-uri originale alaturi de nume mari ale muzicii urbane internationale.”

In perioada 25 august - 15 septembrie, DJ-ii vor putea inscrie in competitia Heineken Music Thirst Studio 2006 demo-uri continand 20 de minute de muzica mixata, care vor include si o creatie proprie. Jurizarea demo-urilor va fi realizata in trei etape: din totalul demo-urilor inscrise in competitie, cele mai bune 10 demo-uri vor fi selectate cu ajutorul unui juriu format din specialisti din industria muzicii de club din Romania si vor fi trimise apoi spre jurizare cunoscutului grup britanic de producatori – Groove Armada. Cei trei finalisti alesi in Londra vor pleca intr-un turneu organizat in orasele Constanta, Timisoara si Cluj, unde publicul va da votul sau final.

Castigatorul acestei editii a competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006 va avea ocazia de a crea o piesa de muzica originala impreuna cu idolii celor mai multi dintre DJ-ii din intreaga lume, grupul Groove Armada. Colaborarea va debuta intr-un studio profesionist londonez, alaturi de Andy Cato, si va continua in Barcelona, alaturi de Tom Findlay. La intoarcerea sa in tara, castigatorul roman va avea sansa de a mixa alaturi de Groove Armada si alti DJ renumiti pe scena unui eveniment de amploare organizat la Bucuresti in cadrul Heineken Music Thirst Studio 2006.

Programul din acest an continua experienta extraordinara de anul trecut, in urma careia castigatorul Heineken Music Thirst 2005 – DJ Raoul – a reprezentat Romania la finala europeana a competitiei, organizata in Croatia. Despre colaborarea cu Heineken Music Thirst Studio, ambasadorul programului din acest an, DJ Raoul, declara: “Participarea la aceasta competitie a fost pentru mine o experienta bogata si o oportunitate extraordinara. Desi solicitanta, din punct de vedere profesional am considerat-o benefica, cu atat mai mult cu cat mi-a dat ocazia sa reprezint tara noastra intr-o competitie europeana si sa fac cunoscuta muzica de club din Romania la nivel international. Ma bucur sa fiu si anul acesta alaturi de Heineken Music Thirst Studio si invit DJ-ii din Romania sa accepte provocarea si sa ia parte la o competitie in care talentul si creativitatea sunt rasplatite cu adevarat. Cu siguranta imi va face placere sa impartasesc participantilor din experienta pe care am castigat-o in programul Heineken Music Thirst de anul trecut.”

Fiind o competitie cu traditie, marca Pioneer a devenit partenerul oficial al programului Heineken Music Thirst la nivel global, aducand cu sine experienta pe care o are in domeniul echipamentelor dedicate specialistilor din industria muzicii electronice, dar si premii importante care vor fi acordate castigatorilor competitiei Heineken Music Thirst Studio 2006: 10 casti Pioneer si marele premiu constand in doua CD Playere CDJ 1000.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/competitia-internationala-thirst-revine-in-romania