Senior Interactive si Fundatia Oriflame invita copiii sa coloreze natura

BUCURESTI - 6 iulie 2011

Comunicat tip General in Educatie / Cultura, Monden / Lifestyle, Social

Bucuresti, 6 Iulie 2011

Fundatia Oriflame lanseaza un nou proiect menit sa stranga bani pentru copiii cu potential deosebit, pe site-ul www.sustineviitorul.ro. “Copiii coloreaza natura” este o campanie nascuta ca urmare a succesului bratarii Charity – peste10 000 de bratari cumparate.

CopiiiColoreaza

CopiiiColoreaza

Site-ul www.sustinemviitorul.ro este de astazi o expozitie inedita plina cu desene facute de copii. Doua dintre ele vor fi alese ca purtatoare ale mesajului campaniei si vor aparea pe pungile cadou Oriflame.

“Campania are doua parti: in prima etapa asteptam cat mai multe desene de la copiii din toata tara, apoi vom alege doua ilustratii pe care le vom imprima pe pungile eco Oriflame. Cu cat vom reusi sa vindem mai multe pungi, cu atat mai multi bani vor fi stransi pentru copiii ajutati de Fundatia Oriflame”, explica Vasile Alboiu, Creative Director.

Din partea Oriflame, acest proiect a fost coordonat de Adelina Dragnea, Online & Communication Manager.

Echipa Senior Interactive implicata in acest proiect este formata din: Vasile Alboiu - Creative Director, Christiana Zodila – Copywriter, Catalin Ghinescu – Art Director, Valentin Vasilescu - Action Script Developer, Stefan Zibilianu – PHP Developer, Radu Naghel – Project Manager, Dana Cucos – Senior Account Manager, Ana Gheorghe – Junior Account Manager.

Despre Compania Oriflame

Fondata in 1967 de doi frati si prietenul lor, Oriflame este in prezent o companie internationala de produse cosmetice care foloseste metoda vanzarii directe in peste 60 de tari de pe tot globul. Respectul pentru oameni si natura sta la baza principiilor de functionare ale companiei si se reflecta in politicile sale sociale si de mediu.

Oriflame ofera o gama larga de produse cosmetice suedeze naturale, moderne si oportunitati deosebite de afaceri celor care doresc sa castige bani inca din prima zi a activitatii lor si care stiu sa munceasca in echipa pentru a-si indeplini ambitiile si visurile personale cu ajutorul acestui concept special de afacere – Make Money Today and Fulfill Your Dreams Tomorrow™.

Despre Senior Interactive

Senior Interactive este unul dintre liderii pietei locale de comunicare interactiva, agentie independenta cu un volum de afaceri constant peste pragul de 1.0 mil EUR per an. La 8 ani de la infiintare, Senior Interactive are una dintre cele mai mari echipe dedicate interactive-ului din piata din Romania - peste 45 de angajati in 5 departamente operationale.

Principalele servicii oferite sunt concept si strategie de comunicare interactiva, media planning and buying, servicii de casa de productie digitala (web design si development digital - online, mobile, touch screens, mecanisme de promotie si integrare de sisteme) si consultanta de eBusiness.

Printre clientii mari ai agentiei se numara A&D Pharma, Abbott Pharmaceuticals Romania, British American Tobacco, Friesland Romania, GlaxoSmithKline Romania, Heidi Romania, Orange Romania, Oriflame Romania, Renault Technologie Roumanie, Unilever South Central Europe, Wrigley Balkan East.

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/senior-interactive-si-fundatia-oriflame-invita-copiii-sa-coloreze-natura