Senior Interactive – singura agentie romaneasca premiata la WebAward 2009

BUCURESTI - 7 octombrie 2009

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Squish.ro, proiect de comunicare online dezvoltat de Senior Interactive pentru brandul Juicy Fruit Squish, a fost premiat cu distinctia Outstanding Website in categoria Consumer Goods la WebAward 2009. Website-ul a primit punctaje maxime la 5 din cele 7 criterii de jurizare (Design, Innovation, Content, Technology, Interactivity), obtinand un total de 66,5 puncte din 70 posibile. Din 1997, Web Award este una dintre cele mai prestigioase competitii ale industriei la nivel mondial, reunind un numar impresionat de lucrari, jurizate de experti in comunicare online, din companii renumite. Competita, organizata de Web Marketing Assocation, contribuie la definerea standardelor de excelenta in dezvoltarea de website-uri la nivel mondial.

Senior Interactive – singura agentie romaneasca premiata la WebAward 2009

'Ideea proiectului a pornit de la analizarea atenta a tipologiei consumatorului Juicy Fruit Squish. Stiam ca publicul nostru este unul challenging, cu acces permanent la un numar vast de informatii si, de aceea, am ales o comunicare online interactiva, foarte indrazneata. Unul dintre principalele obiective l-a constituit si extinderea acestui proiect la nivel international, intrucat pentru prima data un proiect a depasit comunicarea la nivel local. A fost un proiect experimental, o abordare noua, care si-a dovedit succesul intr-un timp foarte scurt, un proiect care reprezinta foarte bine pe fiecare dintre consumatorii nostri. Juicy Fruit Squish este un brand inovativ, si intotdeauna vom apela la solutii spectaculoase pentru a oferi consumatorilor cele mai bune alternative.” afirma Marian Chiraches, Brand Manager Wrigley’s Balkan East.

Website-ul www.squish.ro este platforma de comunicare online a brandului Juicy Fruit Squish. Site-ul este o excursie in lumea de reverie a tinerilor challengeri, combinand modalitati de navigare video cu un continut care a fost creat de “cercetatori” atenti si experimentati a ceea ce inseamna cool si underground romanesc.

“Am inceput sa ne gandim la acest site la sfarsitul lui 2008. De-a lungul anului am cercetat diversele tendinte in comunicarea digitala, la nivel international, prognozand schimbarea interefetelor web de la modul traditional la explorarea tip lume virtuala; ne doream sa experimentam integrarea video in proiectele web si modalitati noi de a introduce “entertainment-ul” in site-uri. Am incercat sa ne calibram standardele de calitate cu cele ale unor piete solide, precum cea din Statele Unite, pentru a nu pierde pulsul noutatilor. Dincolo de un premiu, ne bucuram ca alegerile noaste, directiile in care am investit si investim continuu - cercetare, dezvoltare si creativitate - au fost validate de acest premiu,” a declarat Mihai Tataru, Managing Director la Senior Interactive.

Conceptul site-ului este centrat in jurul recrearii unui spatiu intim unui adolescent, asezat comod pe canapeaua din camera sa, inconjurat de obiecte si ganduri care il definesc. Accesul catre contentul site-ului se face prin click pe zone de obiecte din camera, grupate tematic, care introduc visual temele de content propuse in site: Mind’s Athletic, Hot or not, Eco-U, Different Sounds, Work Art. Personajul aflat pe canapea, privindu-si camera dintr-o perspectiva eye-view, se deplaseaza catre o zona reprezentata de un grup de obiecte ce descriu o tema. La finalul deplasarii, stop-cadrul devine background-ul grafic al paginii de content ce urmeaza sa fie accesata.

“Am avut mana libera sa experimentam si am ales sa integram cat mai multa inovatie in proiect. Arhitectura site-ului a fost gandita scalabil, putand sa fie adaugate diverse sectiuni de content in viitor, putand sustine platforme promotionale si avand un sistem de administrare facila a continutului. Am avut la dispozitie un research pe baza caruia am demarat proiectul, productie video la nivel de spot de ATL si idei multe, pe care le-am cenzurat constructiv. La succesul proiectului a contribuit colaborarea excelenta cu agentia de brand, Graffiti BBDO.” a mai spus Mihai Tataru.
Site-ul este o platforma combinata de video si content. Video-ul este modalitatea de introducere a continutului, ce descrie conceptul general al site-ului. Personajul de misca in spatiul personal, incojurat de obiecte grupate tematic. Odata ajuns la continut, utilizatorul poate citi si comenta articolele, viziona continutul multimedia atasat la acestea. De asemenea, utilizatorul poate propune teme si articole noi si poate contribui cu upload de text/sunet/foto si video. Intregul continut este moderat de o interfata de administrare de tip CMS – content management system.

- Tehnologia folosita este Flash+Action Script 3 pentru interfata, php/mySQL pentru zona administrativa
- Site-ul este full window, contentul se adapteaza la rezolutia utilizatorului
- Continutul video este vizibil fara a pierde calitate si este optimizat pentru a se incarca cu rapiditate pe conexiuni diverse
- Website-ul ofera posibilitatea anularii navigarii video, pentru a crea confort utilizatorului
- Website-ul foloseste deep linking, pentru accesarea directa a categoriilor fara a trece prin meniul principal
- Website-ul are implementat Google Analytics pentru monitorizarea paginilor in Flash
- Intreg continutul website-ului, care este expus in Flash, este optimizat pentru motoarele de cautare

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-interactive/senior-interactive-singura-agentie-romaneasca-premiata-la-webaward-2009