Dol.ro a migrat pe platforma de comert electronic ContentSpeed

BUCURESTI - 2 februarie 2012

Comunicat tip General in Educatie / Cultura, IT&C, Retail

Diverta, liderul retailului de carte din Romania a implementat o noua solutie pentru vanzarea online oferita de ContentSpeed, furnizor de solutii personalizate pentru e-commerce, membru al grupului Senior Software. Magazinul online dol.ro dispune acum de o platforma flexibila, robusta si usor customizabila. Platforma ContentSpeed a inlocuit-o pe cea oferita de un lider mondial in domeniul software. Aceasta schimbare a avut la baza necesitatea cresterii productivitatii si a flexibilitatii magazinului online dol.ro, precum si noile obiective pentru 2012.

Impreuna cu magazinul online dol.ro a fost lansata sectiunea eBooks.dol.ro si portalul de fidelizare clubdiverta.ro. Prin acest portal clientii beneficiaza de carduri de fidelitate, concursuri cu premii, reduceri de pana la 30% si promotii periodice. Sectiunea eBooks raspunde nevoilor iubitorilor de carti in format electronic prin punerea la dispozitie a uneia dintre cele mai bogate oferte de carte din Romania. Strategia Diverta de a majora in 2012 ponderea veniturilor provenite din vanzarile online debuteaza prin aceasta lansare. Pentru a mentine ridicat interesul publicului pe tot parcursul anului se vor organiza atat pe dol.ro cat si pe clubdiverta.ro o serie de evenimente interactive. Sectiunea de eBooks detine un rol cheie in strategia de crestere si va aduce in 2012 o serie de premiere pentru Romania.

“Comertul electronic a avut o crestere mai mare de 24% in 2011, oferind tot in acest an unul  dintre cele mai spectaculoase evenimente de vanzare din Romania prin veniturile generate - Black Friday. Parteneriatul pe care il avem cu Diverta a luat nastere pentru a spori rolul pe care comertul electronic il detine in cadrul companiei si pentru a creste satisfactia clientilor.” Radu Vilceanu, CEO ContentSpeed

Platforma ContentSpeed ofera o procedura de lucru mult optimizata, datorita integrarii personalizate a acesteia cu sistemul ERP la nivelul fiecarui magazin. Astfel, gestionarea activitatilor atat din magazinul online cat si din cele clasice este realizata unitar, in cadrul aceluiasi sistem de management al afacerilor. Comenzile plasate online sunt preluate automat in ERP, micsorandu-se timpul de procesare si livrare. Aceasta aduce o scadere a costurilor operationale si reduceri consistente ale timpilor de procesare.

Prin dol.ro Diverta pune la dispozitia vizitatorilor peste 40 000 de produse variate: carti, jucarii, muzica, filme, electronice sau produse de papetarie. Clientii beneficiaza astfel de o gama mult mai larga de produse decat in retailul clasic. Pana la sfarsitul anului se estimeaza o crestere de 60% a numarului de produse comercializate online.

O noutate pe piata de retail de carte, este posibilitatea de livrare a produselor comandate online prin reteaua de magazine Diverta, practica des intalnita la majoritatea magazinelor de retail cu specific, din vest. Clientii pot comanda orice doresc in orice moment al zilei, dar se pot bucura si de atmosfera magazinelor Diverta, deja familiara pentru cei mai multi dintre ei.

Implementarea platformei ContentSpeed reprezinta primul pas al strategiei pentru mediul online pe termen mediu al companiei Diverta. Aceasta, pe langa rolul de vanzare va avea si rolul de suport al strategiilor de marketing si de comunicare. Vizitatorii site-ului vor avea parte de o experienta unica si de evenimente on line in premiera in Romania.

Despre ContentSpeed:

ContentSpeed activeaza in piata de solutii de e-commerce din 2006 si a implementat peste 200 de magazine online personalizate. Pentru a-si accelera dezvoltarea, ContentSpeed a intrat in grupul Senior Software in 2011 si astfel a obtinut o crestere de 115% a veniturilor si a echipei. In 2012 compania doreste sa diversifice portofoliul de solutii pentru comertul electronic, incepand cu dezvoltarea de aplicatii de e-commerce business to business (B2B), 100% personalizate si terminand cu relansarea propriului serviciu business to consumer (B2C) sub forma software as a service (SaaS).

Printre cele 200 de magazine online implementate de ContentSpeed se numara:

BookCity.ro, BookByte.ro, Papetarie.net, RechiziteleMele.net, Mediatec.ro, Federatia Romana De Fotbal,  Duoshop.ro, Chicco.ro, DJSuperStore.ro,  Ariston.com.ro, Indesit.com.ro, Lucas-Impex.ro si Rosims.ro.

 

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/senior-software-agency/dol-ro-a-migrat-pe-platforma-de-comert-electronic-contentspeed