Servit Consultanta SRL lanseaza un nou site: www.callcenteronweb.com

BUCURESTI - 15 octombrie 2004

Comunicat tip General in Afaceri

Divizia outsourcing a Servit Consultanta SRL lanseaza un nou pachet de servicii Customer Care.

Servit Consultanta SRL lanseaza un nou site: www.callcenteronweb.com

Pachet de servicii web-based, neconventional si complet totodata, Call Center on Web se doreste a fi o solutie noua, foarte usor de implementat, a serviciului de Customer Care pentru firmele care utilizeaza in activitatea lor un website, si nu numai.
Daca pana acum, Servit Consultanta SRL oferea clientilor sai serviciul WebHelper, o solutie de live chat support pentru clientii acestora, noul pachet CCW include pe langa aceasta optiune si solutii de email management sau phone support.
Combinand operatori calificati in domeniile lor cu tehnologie de ultima ora si training intensiv, Servit Consultanta SRL ofera una dintre cele mai eficiente solutii de CRM (Customer Relationship Management).
Call Center on Web detine mijloacele si caile de a construi o punte de comunicare intre dumneavoastra si clientii pe care ii detineti. Comunicarea devine principalul factor prin care puteti ajunge sa ii faceti pe clienti sa simta ca se pot baza pe dumneavoastra, cat si sa va cunoasteti compania mai bine.
“Prin noua solutie pe care o oferim clientilor nostri, incercam sa demonstram ca nu e necesar sa fii cea mai mare companie sau cea mai renumita pentru a atinge succesul financiar. A fi mereu acolo pentru client, a-i oferi acestuia avantajul factorului cost, competenta superioara si solutii mai eficiente este de fapt esenta firmei noastre, cat si a noului CCW, pachet de servicii care se pliaza perfect pe viziunea noastra.”, declara Alexandru Petrea, Project Manager CCW.

Despre Servit Consultanta SRL

Call Center on Web reprezinta divizia de Customer Care Outsourcing a Servit Consultanta SRL.
Operatiunile sale vizeaza atat interactiuni Business to Consumer, cat si Business to Business. Serviciile de Customer Care sunt oferite clientilor prin orice metoda convenabila pentru acestia: chat, e-mail sau telefon.
Indiferent de solutia aleasa, pentru a ne impune pe piata cat si in fata clentului, serviciul de Customer Care trebuie sa atinga cele mai inalte standarde.
Diana Andrianovici
PR Manager
Stirbei Voda, nr. 17
Bucuresti, Romania
Tel/Fax: 021-3148627

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/servit-consultanta-srl/servit-consultanta-srl-lanseaza-un-nou-site-www-callcenteronweb-com