A treia editie a Master Class-ului Customer Experience Management

BUCURESTI - 12 septembrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Chris Daffy, Directorul Academiei de Service Excellence din Marea Britanie, din nou in Romania pentru a sustine cel de-al treilea seminar de Customer Experience Management.

Seminarul va avea loc pe data de 19 si 20 septembrie 2007, la JW Marriott Hotel, Bucuresti si reprezinta o sansa unica de a invata de la expertul de top Chris Daffy despre cum sa cream experiente memorabile pentru clienti.

Sesiunea de Master Class este un eveniment public de 2 zile la care pot participa pana la 20 de directori generali, directori executivi sau membri ai consiliilor de administratie, precum si manageri de Customer Service, Client Support, CRM, Vanzari, Marketing, Corporate sau Retail Units, HR, PR,
care compun si asigura implementarea strategiilor de Customer Service.

Seminarul prezinta teme precum angajamentul conducerii pentru a dezvolta o cultura a serviciilor, cuantificarea potentialului clientilor in bani, dezvoltarea unor experiente memorabile care sa creeze dependenta clientilor de respectiva companie si implementarea cu succes a unui program coerent in acest sens.

Master Class-ul este combinatia perfecta intre teorie, cazuri concrete de business si exercitii practice. Evenimentul, gazduit de Chris Daffy, este o ocazie extraordinara de a participa la un seminar memorabil si interactiv pentru a invata cum sa creati experiente extraordinare pentru clientii dumneavoastra.

Despre SES - Service Excellence Solutions

SES – Service Excellence Solutions este o companie tanara si dinamica ce ofera servicii de Consultanta, Recrutare, Training&Development si Very Important Speaker Events, specializate pe segmentul esential al pietei in continua dezvoltare – Servirea Clientilor.
Mihai Maties
Tel. 23311224
Fax. 2331226
GSM. 0723-396871 sau 0749-023906
www.servicexcellence.ro

office@servicexcellence.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ses-service-excellence-solutions/a-treia-editie-a-master-class-ului-customer-experience-management