Soc: comert electronic, reducere costuri, criza, falimente magazine online, falimente retaileri nationali

BUCURESTI - 12 iunie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Chiar credeti ca toata piata de IT&C se prabuseste si ca falimentul unor jucatori majori din piata inseamna neputinta tuturor companiilor IT&C de a gestiona criza ? Responsabilii de rubrica va cer sa scrieti articole despre solutii de combatere a crizei la nivel de IMM-uri? Vedeti in comertul electronic o solutie viabila de reducere a costurilor pentru retailerii de IT&C traditionali? Urmariti in mod constant declaratiile de presa ale principalelor magazine online din Romania? Vreti sa participati la prima conferinta de presa organizata exclusiv online in domeniul comertului electronic romanesc? Daca DA, atunci trebuie sa participati la conferinta de presa organizata ONLINE pe data de 17.06 2009 la ora 11:00 -11:30 .

Soc: comert electronic, reducere costuri, criza, falimente magazine online, falimente retaileri nationali

SigmaNET.ro, unul din cele mai importante magazine online din Romania, cu o experienta de peste 14 ani in domeniul IT&C, anunta pentru data de 17.06.2009, ora 11:00 -11:30, o conferinta de presa organizata online. Acest lucru inseamna in primul rand costuri reduse de participare, nu mai necesita deplasarea echipei de stiri la locul de organizare, si mai ales implica participarea facila pentru jurnalistii din provincie, care altfel poate ar fi declinat-o. Puteti participa de la birou sau de acasa.

Noutatea o reprezinta nu atat modul de organizare a conferintei de presa, care va cuprinde si o sesiune de intrebari si raspunsuri la final, cat mai ales solutia prezentata de SigmaNET.ro in cadrul acesteia, si anume aceea de reducere a costurilor unui client obisnuit. Toata lumea se intreaba ce sa faca mai intai pentru a reduce costurile, iar reprezentantii companiilor mici si mijlocii trebuie sa faca fata in aceasta perioada cand taxele si impozitele impuse de autoritati sunt de-a dreptul exagerate. Chiar si clientii obisnuiti, care cumpara produse pentru uzul propriu, simt nevoia sa cheltuie mai putin, sa reduca bugetul alocat achizitiilor noi.

Daca ati urmarit de-a lungul timpului declaratiile de presa ale concurentilor nostri, ati vazut ca multe magazine online au adoptat o politica de marketing agresiva, bazata in primul rand pe pretul cel mai mic de pe piata.
Nu inseamna ca daca ai cel mai mic pret esti un castigator in piata de profil. Din aceasta cauza multe magazine online au fost preluate ori au dat faliment, iar altele o vor face in curand. Nu poti avea preturi foarte mici livrand in acelasi timp servicii de calitate, iar acest lucru se rasfrange negativ asupra pietei de comert electronic la nivel national. Ce incredere mai poate avea clientul daca azi cumpara de la un anumit magazin online si peste 6 luni acesta da faliment din cauza adaosurilor prea mici?

In conferinta de presa online din data de 17.06 2009, ora 11:00 -11:30, nu vom discuta despre adaosurile corecte pe care trebuie sa le aibe un magazin online, desi daca aveti intrebari despre acest lucru le puteti pune la finalul discutiei noastre. Vom lansa un nou serviciu pe piata de comert electronic romanesc, un serviciu care va creste increderea consumatorului final in acest tip de comert, si mai mult, pe termen mediu si lung va contribui la reducerea costurilor acestuia, fie ca este utilizator final si in mod special daca este client de tip business.

Puteti sa ne cunoasteti mai bine, sa stiti cu cine veti sta de vorba in cadrul conferintei online, citind o parte din comunicatele noastre de presa precedente:
- 27 mai 2009: Criza trece, calitatea ramane, noi ne dezvoltam. SigmaNET.ro se muta intr-un sediu nou de 500mp. - comunicat despre relocarea intr-un sediu nou de 500mp cu un showroom de 200mp
- 27 aprilie 2009: LG Arena KM900, produsul cu numarul 20.000 a intrat in oferta curenta a magazinului online SigmaNET.ro - comunicat cu privire la adaugarea produslui cu numarul 20.000 in oferta curenta.
- 13 martie 2009: SigmaNET.ro, prietenul tau in lupta cu garantiile! - comunicat cu privire la preluarea garantiilor magazinelor falimentare
- 14 ianuarie 2009: www.SigmaNET.ro – 14 ani de Stabilitate, Incredere, Inovatie. - implinirea a 14 ani de activitate la sfarsitului lui 2008

Va rugam sa confirmati participarea trimitand un mail la Elena Paslaru - Coordonator Marketing&PR - elena@sigmanet.ro - pana cel tarziu marti 16.06.2009. In ziua conferintei de presa online veti primi linkul de acces si instructiunile necesare.

Despre SigmaNet.ro

Activitatea SigmaNET.ro se concentreaza pe promovarea solutiilor hardware & software de inalta clasa atat pentru firme cat si pentru utilizatorii casnici. Oferim clientilor nostri SOLUTII pentru necesitatile lor, nu simple echipamente de tehnica de calcul.

Serviciile profesionale de garantie si postgarantie, asistenta tehnica la standarde inalte si serviciile speciale, ne recomanda ca fiind un partener serios si cu o mare capacitate de acoperire a necesitatilor clientilor nostrii. Echipa noastra este formata din oameni tineri si dinamici, in permanenta legatura cu lumea IT&C-ului.

SigmaNET - your smarter choice !




Elena Paslaru - Coordonator Marketing&PR - elena@sigmanet.ro
021-637.22.20
072.637.22.20
promo [at] sigmanet [dot] ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/sigma-design-co/soc-comert-electronic-reducere-costuri-criza-falimente-magazine-online-falimente-retaileri-nationali