0800 0800 05 - Noul numar TELVERDE pentru beneficiarii platformei de eLearning AeL

BUCURESTI - 12 februarie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Peste 12.000 de unitati scolare beneficiaza de suport tehnic din partea echipei SIVECO Romania

Pentru a optimiza comunicarea cu toti beneficiarii proiectelor educationale si utilizatorii solutiilor de eLearning dezvoltate de SIVECO Romania a fost alocat un nou numar TELVERDE – 0800 0800 05, ce poate fi apelat gratuit din reteaua RomTelecom. Echipa Call Center-ului poate fi apelata de luni pana vineri, intre orele 08:00-20:00, programul putand fi adaptat in functie de trafic si de solicitarile primite.

De la lansarea Centrului National de suport tehnic in martie 2006, echipa SIVECO a raspuns la peste 11.000 de solicitari, dintre care 6.234 au fost solicitari telefonice. Echipa de suport tehnic raspunde cu promptitudine oricarei solicitari venite din partea profesorilor, elevilor, parintilor, inspectorilor scolari, consilierilor, directorilor de scoli, etc .

'Calitatea ridicata a serviciilor cu care ne-am obisnuit beneficiarii, ne motiveaza sa fim din ce in ce mai buni. De aceea, intreaga echipa de specialisti din cadrul centrului de suport tehnic va rezolva orice problema care ar putea aparea, intr-un timp cat mai scurt', a declarat Otto Zelch, Line of Business Director in cadrul SIVECO Romania.

Principalii beneficiari ai serviciilor de suport tehnic sunt utilizatorii platformei de eLearning AeL si ai solutiei ASM, destinata managementului scolii si al resurselor unitatilor de invatamant, dar si elevii si profesorii ce utilizeaza lectiile interactive AeL in scoala sau acasa. Operatorii centrului de suport ofera informatii si despre programele de formare adresate profesorilor in scoli sau prin Casa Corpului Didactic.

Unul dintre obiectivele majore ale componentei de suport tehnic il reprezinta si furnizarea de asistenta tehnica de specialitate si informatii actualizate pentru operatorii si utilizatorii de la nivel national, judetean si local ai aplicatiilor administrative, cum ar fi examenele nationale si Baza de Date Nationala a Educatiei.

Cei interesati pot contacta in continuare echipa de suport si pe adresa de e-mail: ael@portal.edu.ro sau pot adresa intrebari prin intermediul forumului dedicat din cadrul portalului educational SEI: http://forum.edu.ro.

Despre SIVECO Romania

Despre SIVECO Romania

Infiintata la inceputul anului 1992, SIVECO Romania SA este liderul caselor de software din Romania, asigurand o mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din Romania in tari din Europa Centrala si de Est, din Uniunea Europeana, spatiul Comunitatii Statelor Independente, in Orientul Mijlociu si Apropiat, in nordul Africii. Intre actionarii SIVECO Romania se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente EAS, Document Management, Business Inteligence, eLearning, eHealth, eGovernment, eAgriculture, eCustoms si eBusiness, atat pentru piata locala, cat si pentru cea internationala. De asemenea, compania s-a specializat in executia de proiecte informatice de mare complexitate si amploare.

In prezent, solutiile SIVECO sunt utilizate de catre beneficiari internationali din 35 de tari. 550 dintre acesti beneficiari sunt localizati in Romania si includ atat institutii publice importante cat si companii private de referinta – OMV PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau, Tiriac Air, Med Life, Com Auto Meridian, Carpatair Timisoara, URSUS Breweries etc.

SIVECO Romania SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 in lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care il efectueaza si dezvolta parteneriate solide cu cele mai mari companii de software si hardware din lume (Intel, HP, IBM, Bull, Oracle, Microsoft etc). Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din Romania (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP) si internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei - EITA si Information Society Technologies Advisory Group - ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact, WEF Transparency si PACI (Partnership Against Corruption Intiative).

De-a lungul celor 17 ani de existenta, compania a dobandit o solida reputatie internationala. Astfel, SIVECO Romania este prima companie din Romania care a primit Premiul I la World Summit for the Information Society, obtinand un numar record de nominalizari la concursul ICT Prizes, organizat anual de catre Consiliul European pentru Stiinte Aplicate, Tehnologie si Inginerie (Euro-CASE). Proiectele sale in domeniul educational au primit aprecierea de 'Best Practice' din partea Comisiei Europene si 'Honourable Mention' la eEurope Awards for eGovernment, fiind totodata considerate de catre Asociatia Internationala de Project Management (IPMA) intre cele mai importante realizari mondiale in domeniul managementului de proiecte. De curand, aportul SIVECO Romania in implementarea proiectului de informatizare a educatiei din Romania a fost premiat cu European IT Excellence Award 2008, la categoria Independent Software Vendors – Vertical Market.

Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitand www.siveco.ro si www.advancedElearning.com.

SIVECO Romania
Victoria Park
Sos. Bucuresti-Ploiesti 73-81,
Cladire C4, Sector 1, 013685, Bucuresti, Romania
marketing@siveco.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/siveco-romania/0800-0800-05-noul-numar-telverde-pentru-beneficiarii-platformei-de-elearning-ael