6 lucruri care trebuie urmarite atunci cand alegeti un sistem de gestiune a afacerilor

BUCURESTI - 19 martie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, IT&C, Tehnologie

Imbunatatirea relatiei cu clientii si cresterea satisfactiei acestora sunt principalele avantaje ale implementarii unui ERP

6 lucruri care trebuie urmarite atunci cand alegeti un sistem de gestiune a afacerilor
 Investitia in solutii de tip Enterprise Application Suite duce la imbunatatirea relatiei cu clientii si cresterea satisfactiei acestora. Orice business competitiv se bazeaza pe un sistem informatic de gestiune a afacerilor. Trebuie doar sa fiti foarte bine informat atunci cand il alegeti 

Stefanita Ghita, Director Dezvoltare SIVECO Applications 2020

Stiti ce trebuie sa aveti in vedere atunci cand doriti sa achizitionati o solutie ERP (Enterprise Resource Planning)? 

Stefanita Ghita, Director Dezvoltare SIVECO Applications 2020, in cadrul SIVECO Romania, ofera 6 criterii care trebuie urmarite pentru a face cea mai buna alegere. 

Solutia. Trebuie analizate si evaluate nevoile si obiectivele companiei si stabilite solutiile care pot raspunde cel mai bine acestora. 

Furnizorul. Trebuie evaluata experienta furnizorului, implementarile facute de acesta si rezultatele pe care le-a obtinut. Flexibilitatea si capacitatea de a finaliza cu succes proiectele de informatizare sunt principalele criterii in alegerea acestuia. 

Cunoasterea industriei. Furnizorul de software trebuie sa cunoasca specificul domeniului in care activati, care are necesitati proprii. Astfel, solutia oferita se va plia pe particularitatile domeniului, diferite fata de alte industrii. 

Costurile. Trebuie obtinut un raport corect pret-performanta. Este important de retinut ca nu doar pretul determina costurile proiectului, ci si costurile schimbarii organizationale (informatizarea aducand o schimbare profunda in procedurile, fluxurile, si chiar in cultura organizationala), efortul utilizatorilor finali pentru asimilarea noului instrument de lucru, efortul managementului pentru trecerea la conducerea afacerii prin intermediul sistemului s.a.

 Durata. Trebuie agreat cu furnizorul un termen realist pentru implementare. Se recomanda stabilirea clara a responsabilitatilor pe durata proiectului atat pentru Furnizor, cat si pentru Client. 

Mentenanta. O mare atentie trebuie acordata serviciilor de suport tehnic post-implementare. Este bine sa va asigurati ca furnizorul va poate oferi suport atunci cand intervin modificari legislative, cand este nevoie de upgrade-uri, in cazul in care se modifica numarul de useri etc. 

Despre SIVECO Romania

SIVECO Romania este liderul caselor romanesti de software si unul din integratorii software de succes din Europa Centrala si de Est. Compania dezvolta si exporta solutii IT si proiecte de consultanta cu valoare adaugata ridicata catre tari din Comunitatea Europeana, Orientul Mijlociu, Africa de Nord si spatiul Comunitatii Statelor Independente.

Compania a fost infiintata in 1992 si are peste 1.000 de angajati.

Actionarii SIVECO Romania sunt Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V si SIVECO Management Team.

Adresandu-se organizatiilor private si publice, SIVECO Romania ofera solutii eficiente de eLearning, EAS (Enterprise Application Suite), Document Management, Business Intelligence, eHealth, eGovernment, eAgriculture si eCustoms, pentru piata nationala si internationala. SIVECO Romania s-a specializat in executia de proiecte informatice de mare complexitate si amploare.

De-a lungul celor peste 20 ani de existenta, compania si-a construit o reputatie solida, fiind recompensata cu peste 160 de premii interne si internationale.

SIVECO Romania SA este certificata ISO 9001:2008 de catre compania franceza AFNOR Groupe, una din primele 5 companii de audit din lume. SIVECO Romania dezvolta parteneriate solide cu cele mai mari companii de software si hardware din lume: Intel, HP, IBM, Bull, Oracle, Microsoft etc.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/siveco-romania/6-lucruri-care-trebuie-urmarite-atunci-cand-alegeti-un-sistem-de-gestiune-a-afacerilor