SIVECO România la BINARY 2006

BUCURESTI - 3 octombrie 2006

Comunicat tip General in IT&C

Specialiştii companiei prezintă soluţii software B2B de ultimă generaţie, în standul 46 al pavilionului 26-28 din complexul expoziţional ROMEXPO

Ca în fiecare toamnă, participarea SIVECO România la tradiţionala întâlnire a publicului cu realizările domeniului IT&C - BINARY constituie o excelentă ocazie pentru specialiştii companiei de a se întâlni cu potenţiali beneficiari, de a prezenta soluţiile software furnizate de companie şi de a simţi „pulsul pieţei”. BINARY este un eveniment care se adresează în egală măsură producătorilor şi utilizatorilor de software, respectiv managerilor şi specialiștilor din economia românească.

Principalele soluţii software prezentate în standul 46 al pavilionului 26-28 din complexul expoziţional ROMEXPO sunt: pachetul integrat de management al resurselor întreprinderilor SIVECO Applications, platforma de eLearning AeL Enterprise, instrumentul de Business Intelligence SIVECO Business Analyzer şi soluţia de management al documentelor SIVADOC. Pe toată durata evenimentului, specialiştii companiei vor face demonstraţii live ale acestor soluţii.

„După aderarea la Uniunea Europeană, toate organzațiile economice vor trebui să își adapteze afacerile, pentru a face noilor cerințe și exigențe. Faptul că intrăm pe o piață deja așezată, cu jucători consacrați, cu poziții puternice și cu consumatori educați și pretențioși, reprezintă o piatră de hotar pentru companiile românești. Acestea vor trebui sa găsească nișe de piață pe care să le vizeze cu produse și servicii bine puse la punct, specializate și compatibile cu noul mediu de afaceri. Soluţiile informatice reprezintă instrumente inteligente şi eficiente de management”, spune doamna Irina ŞOCOL, director general al SIVECO Romania.

Pachetul integrat SIVECO Applications este dezvoltat integral în România, fiind foarte flexibil şi potrivit tipologiei economiei româneşti, prin capacitatea puternică de adaptare rapidă la modificările legislative. Acumulând experienţa a peste 11 ani de dezvoltare şi implementare, soluţia informatică SIVECO Applications s-a dezvoltat progresiv, pe baza cerinţelor din ce în ce mai variate a tot mai numeroşilor săi beneficiari, făcând faţă cu succes rapidelor schimbări de pe piaţa românească şi internaţională. Caracterul integrat al componentelor în cadrul pachetului este dat de concepţia unitară avută în vedere în timpul dezvoltării lor. Utilizatorul beneficiază de aceeaşi interfaţă grafică iar securizarea datelor este tratată în mod uniform, drepturile de acces ale utilizatorului putând fi stabilite până la cel mai detaliat nivel posibil.

Platforma de eLearning AeL Enterprise este primul sistem de acest fel dezvoltat în întregime în România. AeL Enterprise este destinat instruirii asistate de calculator (Computer Assisted Learning – CAL), putând fi folosit şi pentru instruirea la distanţă/ne-asistată (Computer Based Learning). Sistemul este construit după un model flexibil atât din punct de vedere organizaţional, cât şi din punct de vedere al materialelor de instruire gestionabile (se pot realiza sesiuni interactive cu ajutorul facilitatilor multimedia, video-conferintelor, iar în cadrul prezentărilor se pot integra majoritatea tipurilor de documente MS Office cunoscute, filme şi alte materiale multimedia). În plus, AeL Enterprise dispune de facilitaţi de testare, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor organizaţiilor de măsurare a impactului şi eficacităţii programelor de instruire în vederea îmbunătăţirii continue a performanţelor angajaţilor.

Sistemul Informatic de Management SIVECO Business Analyzer acţionează ca un integrator al informaţiilor existente în sistem, principalele avantaje fiind:
- sprijinirea procesului decizional în activităţile de planificare, urmărire, control şi prognoză;
- suport informaţional pentru adoptarea strategilor de control al costurilor şi identificarea surselor de creştere a profitului;
- informaţii de sinteză, corente, consistente şi primite în timp real
- reprezentarea sub formă de grafice şi tabele a analizelor solicitate, într-o formă sugestivă, uşor de gestionat şi de personalizat.

Analizele propuse nu constituie decât punctul de start al utilizării produsului SIVECO Business Analyzer. Ulterior, utilizatorul îşi poate defini propriile criterii şi reprezentări ale datelor, specifice activităţii firmei.

Sistemul de management al documentelor SIVADOC dezvoltat de SIVECO România simplifică fluxul documentelor, reduce timpul de răspuns la solicitări şi permite urmărirea modului de desfăşurare a activităţilor.

Despre SIVECO Romania

Despre SIVECO România

Înfiintata la începutul anului 1992, SIVECO România SA este cea mai importanta firma producatoare de software din România, asigurand cea mai mare parte din volumul total al exporturilor de produse software din România în tari din Comunitatea Europeana si Statele Unite ale Americii. Între actionarii SIVECO România se numara Intel Capital, Polish Enterprise Fund V (fond de investitii administrat de Enterprise Investors), SIVECO Netherlands B.V.SIVECO România detine pozitii de top pe piata interna de solutii de afaceri (EAS) si de servicii IT. Adresandu-se cu precadere organizatiilor mari si mijlocii, compania ofera solutii eficiente de e-business, eLearning si e-Health.
În decursul celor 14 ani de existenta, SIVECO România si-a dobândit o solida reputatie pe piata internationala, produsele sale fiind utilizate de catre 1800 de clienti din 35 de tari care se alatura celor 450 de beneficiari interni. De asemenea, compania s-a specializat în executia de proiecte informatice majore care implica dezvoltari la cerere de solutii software accesibile prin Internet si Intranet, integrarea cu alte sisteme, distributie geografica a locatiilor de acces si numar mare de utilizatori.
SIVECO România a implementat cu succes proiecte de eGovernment în cadrul unor institutii publice importante - Ministerul Educatiei si Cercetarii din România, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, Ministerul Apararii Nationale, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Afacerilor Externe , Casa Nationala de Asigurari pentru Sanatate, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca si Autoritatea Nationala a Vamilor - si a oferit solutii performante unor companii private de referinta - PETROM, Orange, Raiffeisen Bank, Citibank, Aerostar Bacau etc.
SIVECO România SA este certificata ISO 9001:2000 de catre compania franceza AFAQ-AFNOR, cotata printre primele 5 în lume din punct de vedere al prestigiului auditului pe care îl efectueaza si are incheiate parteneriate solide cu cele mai mari companii de software (Oracle Certified Partner, Microsoft Certified Partner) si hardware (IBM Business Partner, HP Sales and Service Partner) din lume.
Compania SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din România (AmCham, CCIFER, ARIES, ATIC, ANIAP)si internationale (Asociatia Europeana pentru Tehnologia Informatiei - EITA si Information Society Technologies Advisory Group -ISTAG) si a aderat la importante initiative globale precum UNPD Global Compact si WEF Transparency. Mai multe informatii despre companie si produsele sale puteti obtine vizitând www.siveco.ro.
SIVECO ROMANIA SA
Bd. Maresal Averescu 8-10
Corp Stefan Odobleja
Sector 1, cod 011455
Tel: +40 (21) 3181200, 3181201
Fax: +40 (21) 3181202
marketing@siveco.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/siveco-romania/siveco-romania-la-binary-2006