Mio anunta planurile sale pentru piata locala de GPS în 2008

BUCURESTI - 13 mai 2008

Comunicat tip General in Tehnologie

Păstrarea poziţiei de lider al pieţei locale

Corporaţia Mio Technology, lider global pe piaţa dispozitivelor de navigaţie GPS şi compania cu cea mai mare cotă de piaţă în Europa Centrală şi de Est, anunţă planurile sale pentru piaţa locală, ce presupun întărirea prezenţei şi investiţii în dezvoltarea partenerilor pentru a-şi menţine poziţia numărul 1 pe piaţa românească de echipamente GPS în 2008.

“Piaţa de dispozitive GPS din România are, în acest moment, cel mai mare potenţial dintre ţările Europei Centrale şi de Est şi este una dintre cele mai dinamice din Europa. Conform analizelor noastre, piaţa a atins un volum de 60.000 de unităţi (PND - personal navigation device), iar în 2008 estimăm o creştere cu 200%”, a declarat Mariusz Manowski, General Manager Eastern Europe, Mio Technology.

“Dispozitivele de navigaţie Mio au reprezentat 60% din preferinţele utilizatorilor din România în 2007. Pentru 2008, ne propunem păstrarea unei cote de piaţă de peste 50%, ceea ce ne asigură păstrarea poziţiei de lider în România. Pentru susţinerea acestor obiective, avem în plan investiţii pentru întărirea poziţiei partenerilor de distribuţie şi în construirea unor parteneriate de retail solide. În acest mod, utilizatorii vor avea posibilitatea de a interacţiona mai rapid şi mai uşor cu produsele Mio, iar experienţa de utilizare va fi îmbunătăţită. În scurt timp, vom avea la Bucureşti o echipă ce va coordona operaţiunile companiei pentru piaţa locală”, a adăugat Mariusz Manowski.

La nivel local, se înregistrează o cerere tot mai mare pentru de dispozitivele de navigaţie, urmându-se trendul de la nivel internaţional. Dezvoltarea pachetelor de servicii asociate dispozitivelor de navigaţie a crescut în mod constant aria de adresare.

Acoperirea din ce în ce mai bună a teritoriului naţional cu hărţi şi dezvoltarea numărului de puncte de interes face ca asistentul personal pentru navigaţie să devină un instrument de utilitate generală.

Mio a lansat la sfârşitul lunii aprilie în România noua gamă de produse Moov, fiind prima lansare de produs de la fuziunea dintre Mio şi Navman. Gama include cinci dispozitive GPS certificate tehnologic Mio, echipate cu un software intuitiv pentru configurarea itinerariului. Lista modelelor lansate în România cuprinde: Moov 360 Europa, Moov 330 Regional şi Moov 330 Europa, Moov 200 Regional şi Moov 200 Europa. Modelele Moov 330/360 au un ecran tactil de 4,3 inci, iar Moov 200 de 3,5 inci.

Cu o bună acoperire a teritoriului României, atât ca rute, cât şi la nivelul punctelor de interes, noua gamă aduce 38 de hărţi pentru modelele achiziţionate cu harta Europei. Gama de produse Moov cuprinde primele dispozitive GPS Mio care au integrată funcţia de căutare fonetică prin interfaţa similară Google ce duce la timp de căutare mult mai rapid atunci când numele căutat nu este introdus corect sau respectând pronunţia localităţilor sau străzilor.

Funcţia de căutare locală dinamică, disponibilă pentru piaţa locală din al treilea trimestru al acestui an, poate fi utilizată pentru a găsi puncte de interes precum magazine, restaurante, sedii de companii şi locuri de distracţii. Dispozitivele Moov, beneficiind de tehnologia Bluetooth, se pot conecta prin intermediul telefonului mobil la o bază de date online de unde pot fi descărcate informaţii actualizate despre punctele de interes.

Moov este, de asemenea, prima gamă care prezintă noua tehnologie SiRF 'InstantFixll' ce anticipează poziţionarea sateliţilor la pornirea GPS-ului astfel încât timpul de aşteptare să nu depăşească cinci secunde, ceea ce înseamnă că utilizatorii pot începe navigarea imediat ce pornesc la drum.

Pe lângă noile caracteristici, gama Moov îmbină cele mai bune inovaţii ale gamelor Mio şi Navman, navigarea foto NavPix cu o interfaţă intuitivă de introducere a adreselor şi o interfaţă grafică a itinerariului.

Despre SMARTPOINT CONSULTING SRL

Despre Corporaţia Mio Technology

Mio Technology dezvoltă şi promovează dispozitive concepute pentru a oferi confort şi uşurinţă în utilizare, perminţându-le utilizatorilor să se bucure de revoluţia mobilă în călătorii, în activităţile de divertisment, dar şi în mediul profesional. Compania a fost înfiinţată în 2002 şi are reprezentanţe în Taiwan, Belgia, China, Statele Unite ale Americii, Japonia şi Coreea de Sud. Gama de produse Mio Tehnology include dispozitive de navigaţie, PDA-uri cu telefon şi GPS, PDA-uri cu GPS şi PTA (asistent personal de călătorie). Conform rezultatelor din al patrulea trimestru al lui 2007, Mio Technology este furnizorul numărul unu în Europa Centrală şi de Est. Compania are 1500 de angajaţi la nivel mondial, dintre aceştia, peste 700 dedicându-se cercetării şi dezvoltării. Biroul european al companiei este localizat în Polonia.


www.mio.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/smartpoint/mio-anunta-planurile-sale-pentru-piata-locala-de-gps-in-2008