Premiile Mondiale Sony pentru Fotografie si fotograful Delly Carr surprind esenta fotbalului in imagini

BUCURESTI - 22 ianuarie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Celebrul fotograf sportiv internaţional, Delly Carr va prezida Ediţia din 2009 a Sony Campaign Award

· Premiile includ bilete la Cupa Mondială din 2010, plus şansa unică de a deveni unul dintre fotografii Sony

· Data de încheiere a competiţiei se prelungeşte până la 28 febuarie 2

Sunteţi pregătiţi să deveniţi următorul Heinz Kluetmeier?

Concursul “Premiile Mondiale Sony pentru Fotografie” – competiţia globală destinată atât fotografilor profesinişti, cât şi celor amatori – încercă să convingă fotografii în devenire să îşi trimită lucrările în concurs, pentru Sony Campaign Award.

Îmbinând pasiunea pentru fotbal cu entuziasmul pentru arta fotografică,

Sony Campaign Award caută să descopere imagini diferite de instantaneele clasice din sport care reuşesc să surprindă vibraţiile, starea de sărbătoare şi spiritul de echipă, într-un cuvânt, fenomenul cultural numit fotbal. Sportul ne-a oferit dintotdeauna momentele perfecte pentru realizarea celor mai surprinzătoare fotografii şi, în calitate de sponsor al UEFA Champions League şi al Cupei Mondiale FIFA 2010, Sony consideră că nu există alt spectacol mai plin de culoare şi energie precum fotbalul.

Delly Carr, unul din fotografii sportivi mondiali de top şi câştigător a numeroase premii, va prezida comisia arbitrilor, din care fac parte şi Shigeki Ishizuka, Preşedintele Digital Imaging Group Sony Corporation, Yoshiyuki Nogami, Vice-Preşedintele Digital Imaging Sony Europe şi James Kennedy, Brand Communications Director Sony Europe.

Înscrierea în competiţie este gratuită, iar câştigătorul va fi premiat cu:

· Două bilete VIP la gala Sony World Photography Awards ce va avea loc pe data de 16 aprilie 2009, la Cannes (inclusiv biletele de avion şi cazarea pentru două nopţi la un hotel de lux, situat pe faimoasa Croazetă)

· Un kit format din DSLR Sony Alpha 350, cu obiectiv de18-70 mm, plus un card de memorie de 2GB

· Oportunitatea de a deveni unul dintre fotografii Sony pentru campaniile din 2009

· Două bilete la Cupa Mondială de Fotbal din 2010, din Africa de Sud (incluzând transportul şi cazarea)

Cele mai bune 50 de fotografii din competiţie, precum şi cele ale câştigătorului, vor fi expuse la Festivalul Premiilor Mondiale Sony pentru Fotografie de la Cannes, în aprilie 2009.

Competiţia se adresează fotografilor amatori din toată lumea; termenul limită de înscriere a lucrărilor a fost extins până la data de 28 februarie 2009. Numele câştigătorului va fi anunţat pe data de 20 martie 2009.

Premiile Mondiale de Fotografie Sony se desfăşoară la nivel internaţional, invitându-i pe cei pasionaţi de fotografie din întreaga lume să participe la o captivantă competiţie de amatori, ce se desfăşoară în paralel cu cea destinată profesioniştilor. Fotografiile din concurs sunt evaluate de nume importante din domeniu, precum Tom Stoddart şi Elliott Erwitt.

Mai multe detalii despre competiţie, pot fi găsite la: www.worldphotographyawards.org

Despre SMARTPOINT CONSULTING SRL

Note către editori

· Premiile Mondiale Sony pentru Fotografie (WPA), lansate în 2007, constituie o platformă globală de comunicare pentru industria şi comunitatea fotografilor din întreaga lume. Printr-o serie variată de iniţiative internaţionale printre care se numără un festival de fotografie de o săptămână, o revistă online, o expoziţie, un program internaţional pentru studenţi şi o expoziţie itinerantă, Premiile Mondiale Sony pentru Fotografie continuă să descopere noi talente şi să creeze modalităţi prin care să răsplătească eforturile membrilor profesionişti ai industriei fotografice. Câştigătorul categoriei L’iris d’Or – pentru cea mai bună fotografie atât din secţiunea adresată fotografilor profesionişti, cât şi din cea adresată amatorilor – va fi anunţat la ceremonia de premiere de la Cannes, din data de 16 aprilie 2009.

· Site-ul web al competiţiei - www.worldphotographyawards.org dispune de o revistă online şi galerie. Site-ul prezintă informaţii detaliate despre premii, categorii, o listă a membrilor Academiei Mondiale pentru Fotografie şi date importante ale competiţiei. Imaginile de la gala de premiere din 2008 sunt disponibile în cadrul secţiunii dedicate presei, pe site-ul oficial al competiţiei.

Despre Sony

Sony este producător de sisteme audio, video, de comunicaţii şi tehnologie a informaţiei pentru consumatorii de pretutindeni sau pentru destinaţii profesionale. Cu afacerile sale din domeniul muzicii, al filmului, jocurilor şi cele din zona online, Sony se poziţionează ca una dintre cele mai importante mărci de bunuri de larg consum din lume. Sony a înregistrat vânzări consolidate anuale de 55,44 miliarde de euro (8.871 miliarde de yeni), pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2008, luând în considerare o rată medie de schimb de 160 yeni la 1 euro. Compania are aproximativ 180.500 angajaţi în toată lumea.

În Europa, Sony a înregistrat vânzări consolidate de 12,73 miliarde euro (2.328 miliarde yeni) pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 martie 2008. Sony Europa, cu sediul central la Sony Center am Potsdamer Platz din Berlin, este responsabilă pentru afacerile cu produse electronice din Europa şi a înregistrat vânzări consolidate de 9,55 miliarde de euro pentru aceeaşi perioadă. Pentru mai multe informaţii despre Sony Europe, vă rugăm să vizitaţi http://www.sony-europe.com şi www.sony.eu/presscentre .

www.sony.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/smartpoint/premiile-mondiale-sony-pentru-fotografie-si-fotograful-delly-carr-surprind-esenta-fotbalului-in-imagini