Sony anunta lansarea noii campanii globale de marketing pentru produsele High Definition

BUCURESTI - 23 septembrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Sony Corporation lansează noua campanie globală de marketing, centrată pe personajul James Bond, întruchipat de actorul Daniel Craig. Campania este gândită a fi o extindere artistică şi tematică a viitorului film din seria James Bond, intitulat „Quantum of Solace”. Filmul va fi distribuit în cinematografele din întreaga lume de către Sony Pictures în luna noiembrie a acestui an.

Creată pentru a pune în evidenţă funcţiile High Definition ale produselor Sony, campania oferă o platformă globală de comunicare pentru transmiterea mesajelor companiei, permiţând, în acelaşi timp, fiecărei regiuni să creeze elemente personalizate, adaptate fiecărei pieţe în parte.

„Sofisticarea, calitatea şi renumele internaţional fac din James Bond partenerul perfect al brand-ului Sony,” a declarat Andrew House, Chief Marketing Officer al Sony Corporation. „Aceasta este prima ocazie în care integrăm eforturile de promovare a companiei pentru segmentele de film şi dispozitive electronice la un nivel atât de profund, îmbinând poziţia Sony de lider pe piaţa high definition cu una dintre cele mai puternice francize din lumea divertismentului. Sony este unic pentru capacitatea sa de a crea o campanie globală de marketing ce îmbină inovaţia tehnologică şi divertismentul în această manieră,” a adăugat Andrew House.

Campania va beneficia de numeroase lansări în întreaga lume pe parcursul toamnei, şi va fi sincronizată cu lansarea în cinematografe a noului film cu James Bond. Printre elementele campaniei se numără materiale filmate sau audio, materiale digitale, reclame outdoor, print-uri şi reclame retail ce promovează televizoarele LCD BRAVIA®, player-ele Blu-ray Disc™, camerele video Handycam®, camerele foto Cybershot® şi calculatoarele VAIO®.

Daniel Craig reia rolul personajului James Bond 007 în producţia „Quantum of Solace” distribuită de Metro-Goldwyn-Mayer şi Columbia Pictures şi produsă de EON Productions. Acesta este cel de-al 22-lea film a seriei, care s-a dovedit a fi cea mai longevivă franciză din istoria cinematografiei. Producătorii filmului sunt Michael G. Wilson şi Barbara Broccoli, în timp ce regia este asigurată de Marc Foster iar scenariul este scris de Paul Haggis, Neal Purvis şi Robert Wade.

Despre SMARTPOINT CONSULTING SRL

Despre EON Productions
EON Productions/Danjaq, LLC, se află în proprietatea familiei Broccoli şi a produs 20 dintre cele 22 de filme ale seriei James Bond, începând cu anul 1962, inclusiv filmul „Die Another Day”. Filmele din seria James Bond, produse de Michael G. Wilson şi Barbara Broccoli sunt cea mai de succes franciză din istoria filmului şi includ pelicule precum GoldenEye, Tomorrow Never Dies, The World is Not Enough şi Die Another Day. EON Productions şi Danjaq, LLC, sunt companii afiliate şi deţin controlul asupra comerţului cu obiecte sub franciza James Bond.

Despre Columbia Pictures
Columbia Pictures, parte a Columbia TriStar Motion Picture Group, este o companie a Sony Pictures Entertainment. Sony Pictures Entertainment (SPE) este subsidiară a Sony Corporation of America (SCA), care la rândul său este o subsidiară a Sony Corporation, cu sediul la Tokyo. Operaţiunile la nivel global ale Sony SPE includ producţia şi distribuţia de film, producţia şi distribuţia de materiale de televiziune, crearea şi distribuţia de conţinut digital, operaţiuni de dezvoltare a activităţilor canalului de distribuţie, achiziţionarea şi distribuţia de divertisment pentru acasă, operarea studiourilor de filmare, dezvoltarea de noi produse, servicii şi tehnologii de divertisment, precum şi distribuţia divertisment filmat în peste 100 de ţări. Adresa de web a Sony Pictures Entertainment este http://www.sonypictures.com.

Despre Metro-Goldwyn-Mayer Inc.
Metro-Goldwyn-Mayer Inc este o companie independentă, în proprietate privată, care se ocupă cu producţia şi distribuţia de film, programe de televiziune, divertisment şi teatru. Compania deţine cea mai mare colecţie de film modern, conţinând aproximativ 4.000 de titluri şi peste 10.400 de programe de televiziune. Titlurile din colecţia companiei au primit de-a lungul timpului 208 de Premii Oscar ale Academiei Americane de Teatru şi Film, constituind astfel una dintre cele mai mari colecţii din lume şi incluzând numeroase francize de succes, inclusiv James Bond, Pantera Roz şi Rocky. MGM este în proprietatea unui consorţiu alcătuit din Sony Corporation of America, Providence Equity Partners, Texas Pacific Group, Comcast Corporation şi DLJ Merchant Banking Partners. Pentru mai multe informaţii vă rugăm accesaţi www.mgm.com.

Despre Sony Corporation
Sony este producător de sisteme audio, video, de comunicaţii şi tehnologie a informaţiei pentru utilizatorii individuali şi segmentul profesional. Cu afacerile sale din domeniul muzicii, al filmului, jocurilor şi cele din zona online, Sony se poziţionează ca una dintre cele mai importante mărci de bunuri de larg consum din lume. Sony a înregistrat vânzări consolidate anuale de 88 miliarde de dolari pentru anul fiscal încheiat la 31 martie 2008. Vă rugăm accesaţi site-ul global Sony la adresa http://www.sony.net/.
www.sony.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/smartpoint/sony-anunta-lansarea-noii-campanii-globale-de-marketing-pentru-produsele-high-definition