Sponsorship

Definitie Sponsorship

Prin care un eveniment, program sau orice alta parte a costurilor acestora de productie sau transmisie sunt asociate cu o organizatie sau o persoana, alta decat un produator TV , care doreste sa-si promoveze propriul nume, propria marca, imagine, activitate, propriile produse sau alte interese comerciale directe sau indirecte.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Sponsorship? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Sponsorship.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Sponsorship. Definitiile termenilor despre Sponsorship cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Sponsorship, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Sponsorship.