Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii organizează cea de-a X-a ediţie a conferinţei internaţionale « Calitate şi siguranţă în funcţionare » - CCF 2006

BUCURESTI - 25 septembrie 2006

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Cea mai importantă reuniune ştiinţifică în domeniul calităţii şi al fiabilităţii din România, aflată anul acesta la cea de-a zecea ediţie, se va desfăşura în perioada 27 – 29 septembrie, în sălile Cazinoului din Sinaia.

Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii, cel mai important organism de certificare sisteme de management din România, implicat activ în promovarea culturii calităţii, este organizatorul, la fiecare 2 ani, a conferinţei internaţionale „Calitate şi siguranţă în funcţionare”, eveniment ce se înscrie în circuitul conferinţelor internaţionale de succes. Tradiţional, în organizarea conferinţei sunt implicate şi importante organisme europene din domeniu, reprezentate la ediţia jubiliară din acest an de către IQNet, Eurocer-Building şi IEEE – Romanian Section.
Ca la fiecare ediţie, CCF 2006 se bucură de prezenţa unor personalităţi şi reputaţi specialişti din ţară şi de peste hotare, reprezentanţi ai mediului de afaceri şi academic.
În acest septembrie, vor fi prezenţi la Sinaia, împreună cu universitari români, profesori renumiţi de la universităţi din Argentina, Belgia, Elveţia, Franţa, Grecia etc.
„Principalul obiectiv al celei de-a zecea ediţii a conferinţei internaţionale «Calitate şi siguranţă în funcţionare» este acela de a se constitui într-un forum internaţional pentru diseminarea rezultatelor ştiinţifice şi a celor mai recente informaţii referitoare la acest atât de modern domeniu pe care îl reprezintă calitatea, „cheia” excelenţei în business, în contextul unei Europe unite.” – a precizat domnul Dan Grigore Stoichiţoiu, preşedinte SRAC şi General Chairman al CCF – 2006.

Pe parcursul celor trei zile, CCF 2006 se va desfăşura sub forma a patru sesiuni plenare - CERTIFICAREA SISTEMELOR DE MANAGEMENT – COMPETENŢĂ ŞI CREDIBILITATE, FIABILITATE, SECURITATEA INFORMAŢIEI ŞI DEZVOLTAREA SOFTWARE, EVOLUŢII ŞI TENDINŢE ÎN DOMENIUL SISTEMELOR DE MANAGEMENT –, patru secţiuni cu activitate paralelă – CALITATE ŞI SIGURANŢĂ ÎN FUNCŢIONARE, MANAGEMENTUL CALITĂŢII, SISTEME DE MANAGEMENT, MANAGEMENTUL CALITĂŢII ÎN DIVERSE SECTOARE –, o masă rotundă – INOVARE ŞI ÎMBUNĂTĂŢIRE PENTRU UN MANAGEMENT PERFORMANT –, precum şi sesiuni poster .

Temele abordate aduc în prim plan informaţii, tendinţe, idei şi concepte de bază pentru economia de piaţă funcţională.

Despre CCF
Prima Conferinţă Naţională de Calitate şi Fiabilitate (CCF ’87) s-a desfăşurat la Hotel Teleferic din Poiana Braşov, în anul 1987, fiind organizată de Colectivul Central de Fiabilitate al MIEt. Atunci s-a stabilit ca această conferinţă să devină tradiţională. În consecinţă, cea de-a doua ediţie a Conferinţei şi-a desfăşurat lucrările în septembrie 1988, la Băile Herculane, la hotelurile Minerva, Diana şi Afrodita. După 1989, Colectivul Central de Fiabilitate al MIEt desfiinţându-se, preşedintele acestuia, dr. ing. Dan Stoichiţoiu, devenit în 1993 preşedintele SRAC, a reluat tradiţia, organizând cea de-a treia ediţie a Conferinţei, tot la Băile Herculane, Hotel Roman, în septembrie 1996.
Cea de-a patra ediţie s-a desfăşurat la Sinaia, pe 2 – 3 octombrie 1997, iar cea de-a cincia ediţie, în 1998, tot la Sinaia, la Hotelul Holiday Inn (28 – 30 octombrie).
A şasea ediţie a Conferinţei a avut loc în 1999, între 22 – 24 septembrie, la Hotelul Sport din Poiana Braşov, iar în anul 2000, între 27 – 29 septembrie, s-au desfăşurat lucrările celei de-a şaptea ediţii, la Hotel Palace din Sinaia. Aceasta a fost prima Conferinţă care s-a bucurat de o largă participare internaţională şi, de aceea, s-a hotărât ca viitoarele ediţii CCF să se înscrie în circuitul conferinţelor internaţionale şi să fie organizate din doi în doi ani. Drept urmare, cea de-a opta ediţie a Conferinţei, CCF 2002, a avut loc în perioada 18 – 20 septembrie, la Cazinoul din Sinaia, iar cea de-a noua ediţie CCF 2004, a fost organizată la Hotel Mara din Sinaia, în perioada 29 septembrie – 1 octombrie 2004.

Despre SRAC

SRAC – Societatea Română pentru Asigurarea Calităţii – a fost înfiinţată în 1993 şi are sediul la Bucureşti.
SRAC este o asociaţie profesională, organizaţie neguvernamentală, non-profit şi independentă, al cărei principal obiect de activitate îl constituie certificarea de terţă parte a sistemelor de management şi promovarea culturii calităţii în România.
Lider pe piaţa românească de certificare a sistemelor de management (50% cotă de piaţă la nivel naţional), SRAC are ca obiective: promovarea culturii calităţii şi a competitivităţii agenţilor economici; promovarea sistemelor de management performante; sprijin pentru sporirea eficienţei organizaţiilor certificate.
SRAC este membru IQNet – The International Certification Network –, asociaţia celor mai importante organisme de certificare pe plan mondial, lideri de piaţă în ţările pe care le reprezintă - 38 de organisme partenere din 35 de ţări; IQNet este lider pe piaţa mondială de certificare a sistemelor de management (30% cotă de piaţă la nivel global). Firmele certificate de SRAC primesc, alături de certificatul SRAC, certificatul IQNet, valabil pretutindeni în lume.


Tudor George Mărunţelu
Tel: 313 63 35


Anca Perşoiu
Tel: 310 14 95
anca.persoiu@srac.ro
www.srac.ro

tudor.maruntelu@srac.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/srac/societatea-romana-pentru-asigurarea-calitatii-organizeaza-cea-de-a-x-a-editie-a-conferintei-internationale-calitate-si-siguranta-in-functionare-ccf-2006