Premiile Grammy 2012 - Adele, principala favorita la castigarea trofeului „Albumul Anului”
BUCURESTI - 7 februarie 2012
Comunicat tip General in Monden / Lifestyle, Social, Sport
Adele, principala favorita, in viziunea casei de pariuri Stanleybet , la castigarea trofeului „Albumul Anului”
Stanleybet - Premiile Grammy 2012
S-a dat startul numaratorii inverse pentru cea de-a 54-a editie a prestigioaselor Oscaruri Muzicale, ce va aduna pe 12 februarie la Los Angeles Staples Center artisti de renume ai muzicii internationale. Vedeta indiscutabila a acestei gale este cantareata in varsta de doar 23 de ani, Adele. Aflată incă in perioada de recuperare după operaţia la corzile vocale din cursul lunii Noiembrie a anului trecut, artista a reusit sa fie nominalizata la 6 categorii in cadrul galelor din acest an.
Specialistii casei de pariuri britanice, Stanleybet, au introdus de curand in oferta posibilitatea parierii pe castigatorii urmatoarelor categorii din cadrul „Premiilor Grammy”:
- „Albumul anului”, unde avand o cota de 1,10, Adele conduce detasat cu albumul sau „21” in fata albumului „Doo Wops And Hooligans” al lui Bruno Mars, care printr-o victorie ar multiplica de 7 ori suma jucata de pariori;
- „Cel mai bun nou artist” avand-o ca favorita pe cantareata Nicki Minaj cu o cota de 1.95;
- „Cantecul anului” unde melodia „Rolling In The Deep” interpretata de Adele conduce clasamentul cu o cota de 1,20;
- „Compozitorul anului” in care putem regasi in topul favoritilor melodia interpretei Adele, „Rolling In The Deep”, conducand detasat cu o cota de 1.25 in fata grupului compus din Kanye West, Rihanna, Kid Cudi si Fergie cotat cu 3,50.
„Beneficiind de o bogata si foarte variata oferta de pariere, Stanleybet pune acum la dispozitia pariorilor acest tip nou de pariu dedicat iubitorilor de muzică – pariuri pe câstigătorii Premiilor Grammy. Know how-ul britanic dobandit in cei peste 54 de ani de experienta in domeniul pariurilor si-a pus intotdeauna ampreta asupra serviciilor oferite de Stanleybet in România, reusind astfel ca de-a lungul timpului să aducă un plus de prospetime in paleta serviciilor parioristice oferite.” a declarat Catalin Moise Directorul de Marketing al Stanleybet.