Star Foods relansează gama de produse KRAX în colaborare cu Bridge Communication

BUCURESTI - 20 octombrie 2004

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Fisiere atasate:

2364-pungi.krax

Krax este numele sub care au fost relansate produsele de tip snacks ale companiei Star Foods. Acest nume a fost ales deoarece are o sonoritate unică, distinctă şi se potriveşte foarte bine valorilor produsului.

“Am demarat procesul de clarificare a portofoliului nostru de produse tip snacks din două motive. În primul rând pentru a fi mai aproape de consumatorii noştri, pentru a le oferi exact acele produse şi mărci pe care ei le doresc şi de care să se simtă aproape. În al doilea rând piaţa produselor snacks are un mare potenţial de creştere şi vrem ca Star Foods să îşi întărească poziţia de lider pe această piaţă atăcând două segmente cheie de consumatori de snacks: tinerii - prin brandul Krax, respectiv copiii - prin marca Mr. Snaki”, a declarat Marius Dumitraşcu, Brand Manager Krax.

Noua gamă de produse se adresează tinerilor energici, dinamici care au spiritul aventurii şi al libertăţii. Sunt persoane nonconformiste, inteligente. Pentru ei Krax nu este un simplu snack, ci o atitudine, un mijloc de a-şi exprima individualitatea. Krax trebuie savurat atunci când vrei să te faci ascultat şi remarcat (Krax - “Vorbeşte pe limba ta!”).

“Proiectul realizat împreună cu Star Foods a fost unul complex. A trebuit să desenăm cea mai potrivită poziţionare pentru gama Krax. O poziţionare care să corespundă valorilor consumatorilor, nevoilor reale ale acestora, dar, în acelaşi timp, să fie coerentă şi pentru piaţa pe care activează Star Foods”, a declarat George Nicolae, Managing Partner Bridge Communication.

Nikos Anyfantis – Director de Marketing şi Marius Dumitraşcu – Brand Manager Krax din partea Star Foods şi Afrodita Blasius şi George Nicolae (Bridge Communication) sunt parte din echipa care a lucrat la acest proiect.

Înfiinţată în anul 2004 sub sloganul “Building Brands. That last” Bridge Communication este o agenţie de publicitate care oferă servicii strategic-creative bazate pe o adâncă înţelegere a pieţei şi a consumatorilor. Sau, aşa cum îi place echipei Bridge să-şi definescă propria companie, “o agentie de publicitate cu muşchi de marketing”.

Despre STAR FOODS

Despre Star Foods

Star Foods este o companie multinaţională specializată în producţia şi distribuţia de produse alimentare de larg consum. În România, compania este unul din liderii pieţei de chips-uri şi snacks-uri prin binecunoscutele sale mărci Star Chips, Mr.Snaki, Krax. Star Foods asigură şi distribuţia produselor companiilor Chipita, Flipper (marca Fiesta), Gallina Blanca, Axxon, Tip Top (produsele Conty).
Star Foods a încheiat anul 2003 cu o cifră de afaceri de 40 milioane Euro, înregistrând o creştere de 8% în prima jumătate a lui 2004 faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce creşterea vânzărilor portofoliului propriu de produse este de 35%.

Cristina Irod
PR & Marketing Coordinator

cristina.irod@starfoods.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/star-foods/star-foods-relanseaza-gama-de-produse-krax-in-colaborare-cu-bridge-communication