Strategia de creatie publicitara

Definitie Strategia de creatie publicitara

Un plan (document) care detaliaza continutul si elementele de desfasurare a unei campanii de publicitate. Mesajul comunicat segmentului-tinta va fi construit in jurul a trei elemente principale: beneficiul (promisiunea) obtinut de cumparator, dovezile pe care se sprijina mesajul (probe, reasons why) si tonul comunicarii. V. plan media. V. Anexa 6 - Etapele elaborarii unei strategii publicitare.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Strategia de creatie publicitara? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Strategia de creatie publicitara.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Strategia de creatie publicitara. Definitiile termenilor despre Strategia de creatie publicitara cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Strategia de creatie publicitara, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Strategia de creatie publicitara.