Lansare proiect editorial 'Branding de tara - Romania'

BUCURESTI - 15 februarie 2008

Comunicat tip General in Social

Centrul de Studii în Transbranding vă invită Luni, 18 Februarie, ora 14.00, la Casa Oamenilor de Ştiinţă din Bucureşti (Pta. Lahovari, Nr.9) unde va avea loc lansarea unui proiect editorial inedit.

Lansare proiect editorial 'Branding de tara - Romania'

„Brandul de ţară – România” este o lucrare colectivă la care participă studenți şi specialiști din spaţiul cultural actual şi din domeniul brandingului autohton, coordonata de prof. Emilian M. Dobrescu, Lucian Traşă, Natalia Cimpoca si Vladimir Chira. Printre autori vor fi cu uşurinţă remarcate nume ca Horia Roman Patapievici, Mihai Ghyka, Ştefan Liuţe, Monica Cercelescu.
Lucrarea încearcă să ofere o sinteză pertinentă de informații referitoare la subiectul brandului de ţară, un subiect recent pentru România şi foarte dezbătut, pentru rezolvarea căruia s-au investit semnificative resurse şi pentru care – din pacate - până în momentul actual nu a fost găsită nicio soluție viabilă.
Volumul este dedicat în primul rand specialiştilor în comunicare şi domeniile conexe, oferind în acelaşi timp o lectură agreabilă publicului larg.

Despre Strategid Adv SRL

Centrul de Studii în Transbranding este o asociaţie apolitică care îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu legislaţia în vigoare, prin voinţa de asociere a membrilor săi. Scopul Centrului este de a susţine şi promova studiul, cercetarea şi dezvoltarea brandingului ca ştiinţă şi profesie, având ca finalitate creşterea calităţii şi eficienţei activităţilor specifice brandingului manifestate în toate domeniile vieţii culturale, economice, sociale şi politice.
Lucian Trasa
Coordonator Centrul de Studii in Transbranding
info@transbranding.org

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/strategid-adv-srl/lansare-proiect-editorial-branding-de-tara-romania