Strategie de marca

Definitie Strategie de marca

Decizie strategica privind tipul de marca adoptat de o firma, la un moment dat. Exemplu: marca unica sau multipla (de un fabricant), marca comerciala sau marca proprie (de un distribuitor). Aceasta strategie vizeaza multiple aspecte, cum ar fi: -  insemne - logotip, simbol, culori s.a. -  imagine - moderna, originala, puternica, de lux/economica, de notorietate etc -  unicitate - necesitatea inregistrarii-  valoare comerciala - poate fi vanduta sau inchiriata -  garantie - contract-angajament al fabricantului sau distribuitorului etc. O marca puternica reprezinta un capital important, un avantaj concurential insemnat strategia adoptata trebuie sa asigure dezvoltarea si valorificarea eficienta a marcii, potrivit obiectivelor firmei. V. marca, marca de fabrica, marca de comert, marca inregistrata.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Strategie de marca? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Strategie de marca.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Strategie de marca. Definitiile termenilor despre Strategie de marca cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Strategie de marca, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Strategie de marca.