Strategie de pret ridicat

Definitie Strategie de pret ridicat

Strategie de pret care are drept scop rentabilizarea, in cel mai scurt timp, a marcii, prin practicarea unui nivel inalt al pretului de vanzare - pret exclusiv, tipic pentru produsele de lux. Tehnica utilizata, adesea, si la lansarea pe piata a unui produs nou, in prima faza a ciclului comercial. Firma va comercializa cantitati reduse, dar va incasa un profit/adaos ridicat pentru fiecare unitate de produs comercializata. V. pret de prestigiu, skimming price, upmarket.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Strategie de pret ridicat? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Strategie de pret ridicat.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Strategie de pret ridicat. Definitiile termenilor despre Strategie de pret ridicat cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Strategie de pret ridicat, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Strategie de pret ridicat.