Structura fortei de vanzare

Definitie Structura fortei de vanzare

Modul de organizare a fortei de vanzare in functie de marimea, profilul si obiectivele firmei: - structurare geografica (teritoriala) - pe regiuni, judete, pe unul sau mai multe orase, sectoare si localitati (distincte). In fiecare teritoriu, reprezentantii comerciali au misiunea sa vanda clientilor toata gama de produse ale firmei. Este metoda cea mai simpla si economica (reduce riscurile de conflict intre agenti, minimizeaza costurile de deplasare s.a.)- structurare pe categorii/linii de produse - abordare care vizeaza o buna cunoastere a produselor de catre agentii de vanzare este mai costisitoare si poate genera confuzie - daca produsele sunt foarte numeroase si se aseamana intre ele- specializare pe tipuri de clienti, in functie de marime si importanta (criteriul pietei) ceea ce permite o buna cunoastere a nevoilor clientilor - structurare complexa - o combinatie intre diferite criterii: teritoriu-produs, teritoriu-piata, produs-piata s.a.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Structura fortei de vanzare? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Structura fortei de vanzare.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Structura fortei de vanzare. Definitiile termenilor despre Structura fortei de vanzare cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Structura fortei de vanzare, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Structura fortei de vanzare.