Sub linie - BTL

Definitie Sub linie - BTL

Servicii de publicitate neconventionala termen folosit in publicitate pentru a indica cheltuielile cu mijloacele de promovare in afara mijloacelor media, cum sunt cele cu promovarea vanzarilor, marketing direct, merchandising, relatii publice, sponsorizare, mecenat, crearea de evenimente, participarea la saloane, expozitii comerciale etc. [ peste linie, above-the-line advertising]

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Sub linie - BTL? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Sub linie - BTL.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Sub linie - BTL. Definitiile termenilor despre Sub linie - BTL cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Sub linie - BTL, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Sub linie - BTL.