Supliment publicitar

Definitie Supliment publicitar

Imprimat publicitar, pliant sau brosura intercalata/atasata unei publicatii de presa (ziar, revista de specialitate) sau o sectiune separata, care se difuzeaza gratuit, odata cu acesta (poate fi inserata si in corespondenta, in colete postale, bus-mailing etc).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Supliment publicitar? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Supliment publicitar.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Supliment publicitar. Definitiile termenilor despre Supliment publicitar cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Supliment publicitar, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Supliment publicitar.