Teasing

Definitie Teasing

Campanie promotionala in mai multe etape, ce solicita in mod particular atentia publicului element redactional sau audiovizual, mesaj promotional sub forma unui anunt tiparit, spot radio, video-clip, jingle s.a., prezentat intr-o maniera enigmatica, picanta sau de suspans si care, prin indiciile si explicatiile vagi pe care le ofera, cauta sa incite curiozitatea publicului - care asteapta cu nerabdare deznodamantul final (identitatea marcii, logo-ul firmei sau alte indicii nu sunt deconspirate decat la final sau progresiv, pe parcursul derularii actiunii). O campanie teasing se desfasoara, de regula, pe durata mai multor saptamani. Celebru a ramas sloganul Vin camilele, utilizat in1913 la lansarea tigarilor Camel.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Teasing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Teasing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Teasing. Definitiile termenilor despre Teasing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Teasing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Teasing.