Tema publicitara

Definitie Tema publicitara

In cadrul strategiei de creatie publicitara, element motor al mesajului de comunicatie, ideea centrala pe care mesajul este construit, in baza unor criterii de originalitate, exclusivitate, capacitate de evocare - cum ar fi: hiperbola, analogia, simbolul etc. Obiectiv: obtinerea unui impact puternic asupra audientei in scopul incitarii la cunoasterea marcii, credibilitate, exclusivitate in privinta beneficiilor obtinute de consumator s.a.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Tema publicitara? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Tema publicitara.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Tema publicitara. Definitiile termenilor despre Tema publicitara cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Tema publicitara, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Tema publicitara.