Direct din Hamburg, URBB aduce în România berea Holsten, una din cele mai apreciate mărci de bere germană

BUCURESTI - 6 mai 2005

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Compania United Romanian Breweries, lansează pe piaţa românească berea germană Holsten, o bere de o fineţe inconfundabilă. Holsten este unul dintre cele mai importante branduri de bere germană, un produs premium renumit în întreaga lume datorită calităţii şi originălităţii reţetei, gustului unic şi purităţii desăvârşite.

Berea Holsten înglobează experienţa de peste 125 de ani a berarilor din Hamburg şi respectă intru totul principiile de fabricatie statuate prin Legea Germană a Purităţii Berii promulgată în 1516 in Hamburg, Germania.

Shachar Shaine, Preşedinte URBB, declară: „Holsten este o bere unică şi relevantă pentru piaţa românească, la un preţ accesibil si de calitate premium. Lansarea berii Holsten pe piata româneasca vine ca urmare a unor cercetări ample efectuate o perioadă îndelungată, care au demonstrat că românii apreciază o bere germană, de o calitate ridicată şi cu un gust deosebit. Aceste cercetări au venit în întaminarea previziunilor noastre în privinţa cererii crescute pentru un astfel de produs, cât şi în privinţa faptului că berea Holsten va fi bine primită de consumatorii români, femei şi bărbaţi deopotrivă, persoane nonconformiste, curioase, dornice să încerce ceva nou. Cu noul produs acoperim mult mai bine segmentul premium din piaţa de bere românească şi întărim poziţia URBB de lider pe acest segment de piaţă. Berea germană Holsten îşi are un rol bine definit în portofoliul companiei noastre, ajutându-ne să răspundem mai bine ocaziilor diferite de consum şi nevoilor iubitorilor de bere din România”

Simbolul şi logo-ul berii Holsten este un cavaler teuton care întruchipează valorile principale ale mărcii: prietenie, francheţe, autenticitate şi originalitate. Aceste calităţi se regăsesc şi în designul unic al etichetei şi al sticlei. Holsten se adreseză persoanelor cu o atitudine deschisă, fara constrângeri, care preferă să-şi petreacă timpul liber în mod plăcut cu prietenii.

Tehnologia şi modalitatea de fabricaţie a berii Holsten respectă totodata principiile statuate de Legea Germană a Purităţii Berii promulgată în 1516 în Hamburg, Germania şi normele actuale de igienă şi securitate. Calitatea superioară a acestei beri menţinută de-a lungul anilor a fost şi este apreciată de consumatorii din peste 80 de ţări din întreaga lume. Conţinutul de alcool al berii Holsten este de 5%. In România, berea Holsten este comercializata în sticle şi doze de 0.5 L.

Despre Tempo Advertising

Holsten-Brauerei AG a fost fondată în 1897 în Hamburg, Germania. În 2004, după 125 de ani de existenţă, compania Holsten-Brauerei AG, lider de necontestat pe piaţa berii din Sudul Germaniei, a fost achiziţionată de Carlsberg A/S, cel de-al cincilea jucător pe piaţa berii la nivel internaţional. Lansarea brandului Holsten în România face parte din strategia internaţională a Grupului Carlsberg la nivel mondial de întărire a poziţiei de lider pe segmentul berilor premium şi de completare a portofoliului de mărci.
Alina Bratu, PR Manager URBB: 205 51 60 sau 0722 22 11 64.
Simona Dan, PR Executive Tempo Advertising: 314 15 15 sau 0745 24 29 55

simona.dan@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/direct-din-hamburg-urbb-aduce-in-romania-berea-holsten-una-din-cele-mai-apreciate-marci-de-bere-germana