La ediţia a 6-a a Întâlnirii Anuale a Fermierilor DANONE, calitatea este recunoscută şi recompensată

BUCURESTI - 27 februarie 2006

Comunicat tip General in Social

Bucureşti, 24 februarie 2006: Un numar de 11 fermieri, furnizori de lapte ai companiei Danone, va vizita Salonul Internaţional pentru Agricultură de la Paris, în perioada 25 februarie – 1 martie. Cei 11 au fost anunţaţi în cadrul celei de-a şasea ediţii a Întâlnirii Anuale a Fermierilor DANONE. Evenimentul reuneşte toţi furnizorii companiei în vederea analizei rezultatelor din 2005 şi stabilirii obiectivelor pentru anul curent, în perspectiva integrării României în Uniunea Europeană.

La ediţia a 6-a a Întâlnirii Anuale a Fermierilor DANONE, calitatea este recunoscută şi recompensată

Progresul în calitatea laptelui livrat în ultimul an a fost rasplătit de către compania DANONE prin premierea a 11 fermieri. În 2005 au fost evaluaţi 107 furnizori de lapte ai companiei, iar criteriile de selecţie au vizat calitatea şi siguranţa alimentară.

Premierea celor mai destoinici furnizori de lapte este deja o tradiţie, prima ediţie a Întâlnirii Anuale a Fermierilor DANONE având loc în 1999. De atunci, în fiecare an, cei aflaţi în fruntea clasamentului au ocazia să ia contact cu noutăţile în domeniile agriculturii şi zootehniei, în cadrul celui mai important eveniment european de profil, Salonul Internaţional pentru Agricultură de la Paris. Această expozitie are o istorie de 43 de ani, evenimentul reunind fermieri, companii producătoare şi procesatoare de produse agricole şi alimentare, autoritaţi europene în domeniu, asociaţii, sindicate şi publicul larg.

„Menţinerea în top a unui număr de şase ferme dintre cele 11 premiate anul trecut, confirmă faptul că vizita la Salonul Internaţional pentru Agricultură de la Paris şi la trei ferme în regiunea Franche Comté-Montbéliard oferă experienţă şi know-how aplicabile şi în Romania pentru îmbunătăţirea permanentă a calităţii laptelui livrat către DANONE. Pe de altă parte, intrarea în top a şase noi ferme, arată interesul tuturor fermierilor de a se situa în rândul celor mai buni, beneficiind totodată de prime acordate la preţ pentru un lapte de calitate, livrat la standarde europene” a afirmat Gheorghe Petrişor, Director al Departamentului de Achiziţie Lapte la Danone România.

„Pentru Danone România calitatea produselor începe cu condiţiile de viaţă şi potenţialul animalelor din ferma şi continuă cu igiena mulsului, stocarea la rece a laptelui, colectarea şi întregul proces de fabricaţie. Respectând tradiţia Grupului la nivel internaţional, încă de la intrarea pe piaţa românească, Danone tratează furnizorii ca adevăraţi parteneri, oferindu-le programe şi soluţii prin care le susţinem dezvoltarea. Dorim să fim alături de fermierii români, pentru că numai împreună putem asigura lapte de cea mai bună calitate pentru produsele oferite consumatorilor noştri” a declarat Jacques Ponty, Director General al Danone România.

În prezent, compania lucrează cu 107 furnizori, selecţia acestora având la bază un audit al fermei şi al calităţii laptelui produs, audit care cuprinde 42 de criterii. Un alt element care încurajează respectarea standardelor este sistemul de plată utilizat de Danone în relaţia cu furnizorii, sistem propriu care stimulează fermierii să livreze lapte de cea mai bună calitate.

În sprijinul evaluării obiective a calităţii, Danone are în dotare un laborator modern, care efectuează analiza zilnică a probelor de lapte de la toţi fermierii. Datele furnizate de acest laborator permit fermierilor să evalueze rezultatul activităţii lor şi al investiţiilor în modernizare, făcând mult mai eficient managementul fermei.

Despre Tempo Advertising

Compania Danone România face parte din Grupul Danone, numărul unu mondial pe piaţa de produse lactate proaspete. Încă de la începutul activităţii sale în România, Danone a realizat investiţii în capacităţi de producţie şi distribuţie moderne, conforme cu standardele europene. În anul 2005, Danone a înregistrat un profit de aproximativ 70 milioane Euro, în creştere cu 31% faţă de anul precedent.
Simona Dan – PR Group Account Manager Tempo Advertising, tel. 021 231 21 21 sau 0745 242 955
simona.dan@tempoadvertising.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/tempo-advertising/la-editia-a-6-a-a-intalnirii-anuale-a-fermierilor-danone-calitatea-este-recunoscuta-si-recompensata